Gå til innhold

dere som venter jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

korleis er formen på magen deres??? litt nysgjerrig om de er slik som alle sei at en kan se at en er gravid bak liksom...dei sei gutte mage er bare strutse mage ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter jente.. gå inn på min side og se på bildene....

bare trykk på navnet mitt under her...

Skrevet

kommer meg ikkje inn på bildene dine...hm..kansje feil me maskina her:)

Skrevet

Hmm.. det var rart.... gå inn på våre album på venstre siden her da.. også finner du navnet mitt der..

Skrevet

der kom eg inn på bildene dine...

Skrevet

jeg vet ikke om jeg har noen typisk jentemage...

Skrevet

super fin mage du hadde:) takker

Skrevet

Jeg ville ikke tro på alle de "jente-tegnene" I så fall kan jeg vise det motsatte:

Jeg er 22 uker, har lagt på meg 1kg, viser ikke at jeg er gravid bakfra, har vært på jobb hele svangerskapet, var kvalm uke7-14, men kastet ikke opp...................................................................... og jeg venter TO JENTER:)

Skrevet

Magen min er lav og rund - er 21+2 i dag og kan ikke se at jeg er gravid bakfra - men har fått litt "love-handles" på sidene, he he - magen er i allefall veldig annerledes enn den var da jeg ventet gutten min;o)

Skrevet

jeg har termin i juni, innpå siden min har jeg noen bilder=) og jeg venter jente

Skrevet

Høres ut som om vi har ganske lik mage Rutletutt*stormagapus*26.07.07:) Min er og lav og rund, sees ikke bakfra, men har og fått litt "love-handles" :) Jeg er 20+6 i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...