mam <3 Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Lurer på om jeg har en sutrete baby? Hun vil helst holdes og bæres hele tiden og det blir protester når hun ikke får nok oppmerksomhet. (noe hun stortsett får hele tiden). Men det kan jo hende jeg bare er litt sliten og "oversensitiv", at hun slett ikke er sutrete egentlig? Men det som er litt rart er at før, da hun var rundt 3 mnd kunne hun leke lenge for seg selv og slikt. Det går ikke nå! Hun er snart 5 mnd. Hun får nok mat, sover nok og hun sover også godt om natta.
Venter på lite knøtt : ) Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Jeg tror det er ganske vanlig at babyene har en slags sutrete fase når de er rundt 5måneder. Sånn er det med min baby for tiden også hvis det er noen trøst.. Har snakket med flere venninner som har barn og de har opplevd akkurat det samme. Det er nok bare en fase så det går over!
mam <3 Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2007 Åh, det var godt å høre. Føler at hun "spiser" meg opp. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå