Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 neste sommer så blir d bryllup på oss:) åå,som jeg gleder meg:) Datoen er ikke helt bestemt enda,men blir nok i slutten av juli/begynnelsen av august... jeg er så gla at jeg nesten er kvalm! hihi sønnen vår skal være brudesven og tanteungen min skal være brudepike...<3 så nusselig:D svigerinna mi har takket ja til å være min forlover:) hun er også min bestevenninne:) hehe og min bror skal følge meg frem til alteret.. da jeg ikke har noen pappa som kan gjøre det. gleder meg sånn=D
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 ååååååååååååhhh:) gratulerer så masse!!!!!!!
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Gratulerer såå mye:-)Så kjekt!Lykke til,og kos deg med forberedelsene:-)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2007 tusen takk:) ja er masse som skal ordnes.. har jo allerede begynt å se meg om jeg da og titte litt på forskjellig på nettet=D hehe
Anonym8579 Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 Gratulerer! Så gøy Kos deg med forbredelsene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå