Alvepike Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Jeg har problemner med å finne ut hva tulla mi vil mange ganger. Blir så frustrert, hun er litt over 2 månder, burde jeg ikke ha lært henne å kjenne såpass nå????? Føler meg som en skikkelig dritt mamma. Det er ikke det at jeg ikke prøver, jeg gjør jo alt for henne. Blir gal, hvorfor får jeg det ikke til??????? Hva er galt med meg ???Hvorfor klarer alle andre det og IKKE jeg????
SpongeBob Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Fordi det eneste som er sikkert med å være mamma/pappa er at når du endelig har skjønt noe, endrer det seg. Jeg tror ikke det finnes noen foreldre som alltid klarer å skjønne hva ungen vil, og bare det at du noen ganger skjønner det kvalifiserer som toppens mamma, skal jeg si deg. Det blir enklere etterhvert - to mnd er jo ikke spesielt lenge i et forhold, for å si det slik:) Vennlig hilsen (selverklært) leder i "Bad Mamas"
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Tror alle har følt det slik mange ganger. Min erfaring var at ALT ble enklere når småen ble 3mnd. Det var noe mine venninner også sa, så hver gang jeg var fortvilet så trøstet jeg meg med det og det ble slik. 2mnd etter fødsel er man jo enda ikke kommet helt i gjenge, følelser og hormoner i vilt kaos. Slapp av og kos deg med babyen din. Du gjør nok en kjempe jobb som mamma! Klem
♡ A & E ♡ Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 kan love deg at alle andre ikke klarer det! Mange som strever og som føler at de ikke alltid strekker til. Klompen vår er 8 mnd og jeg er langt fra å forstå alt han vil! Det er sånn det er å være mor, noen dager går alt greit andre dager føles som et slit. uansett så er DU det beste for barnet ditt
Alvepike Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2007 takk for svar , puster litt letter ut nå ja he he godt det ikke bare er meg!!!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 Ta det helt med ro, du er en perfekt mor - for du vil det beste for barnet ditt! Jeg trodde også at jeg skulle ha lettere for å fortså hva den lille klumpen min ville, men først nå når hun er 7 mnd begyner jeg å få det til. Er ikke alltid like lett, men nå har dagen fått en grei rutine så da er det lettere å vite om hun er sulten eller trøtt. Senk skuldrene og gjør ting på din måte. Det er nesten farlig å være for mye inne på dib i starten for man blir så usikker når man ser hva alle andre gjør! Lykke til - og vit at INGEN elsker deg høyere enn din lille datter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå