Gå til innhold

Fornærmet Bestefar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....min far går meg på nervene. Min far blir "fornærmet" når småtten ikke ler av "morsomhetene" hans. Da kan han si f.eks "hvis det er sånn du skal være med Bestefar, så liker ikke han deg...... Og "du er en liten mark du".... Og han har fått det for seg at det er best å lage høyere lyder enn småen lager... for å få oppmerksomhet. Når dette ikke funker, ja da blir han sur. Og det varer i ukesvis, han gjentar det de neste gangene vi treffes. "Husker du sist, da var du ikke snill med Bestefar"... Jeg blir SPRØ!!!! Når jeg sier fra, er det jeg som har vært dum med han, og han snerper seg skikkelig. ARG Noen som kan hjelpe?? Vi skal på hyttetur med dem snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huttetu da, dette syns jeg er direkte slemt gjort av bestefar mot gutten din! Han kan da ikke si sånt, tenk når gutten din forstår ordene! Barn skjønner ikke ironi og sånne dårlige "spøker", han kan jo bli kjempelei seg!

Hadde jeg vært deg hadde jeg sagt fra i glatte ordelag og latt han bli sur. Bedre at han holder kjeft i en krok enn å sitte til slik! Grrr, provosert jeg nå :oP

Skrevet

Du har så rett så rett!!

Takk for at du åpnet øynene mine!!! Han skal få klar beskjed, og... så får han bare være sur....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...