Gjest Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 I dag kom mensen, 1 1/2 år siden sist, sååå skuffa. Det er jo så herlig å slippe! Men slik er vi kvinner skapt, så jeg får vel bare leve med det, blæ! Men kaka står i ovnen og etter på kommer to venner med jentene sine. Får trøste meg med kake.
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 hehe-du er ikke alene,fikk jeg og nå!Håpte den skulle være vekke mye lenger,trodde jeg skulle slippe mens jeg ammet men neida! Er noe drit det der:-(Men skal vel bare være glad for å ha vært uten i 15 mnd:-)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 jeg fikk i går jeg også.. mens jeg var på storsenteret til og med... 14mnd siden sist.. herlige 14mnd.. hihi... får glede meg til neste gang jeg slipper det, og håpe jeg kan amme da så kanskje det er borte litt lenger.. hihi
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Jeg fikk også for en uke siden, ferdig for 2 dager siden. hadde kraftigere blødninger enn det som er vanlig for meg tidligere. snuppa er kun 3 mnd. Jeg slapp kun unna i 11 mnd. så heldige er de som slipper i 16-17 mdn.
glad_mamma_til_to_prinsesser!! Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Laget nettopp en ny tråd med samme "innhold".. 14mnd siden jeg ble gravid, så det har vært fine måneder ja.. Håper jeg får noen måneder til, før ejg får besøk av mensen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå