Mona2 Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Jeg fikk forskjøver terminen min nesten 14 dager fram. Det var deilig. Hadde i utg. punktet termin 18. August, men har nå 05. August. DEILIG! Jeg hadde ikke mensen før graviditet pga ammeslutt, da, så det var jo ikke så lett å spå termin, men deilig å få litt kortere graviditet! Junior hadde det bra, og vi fikk flotte bilder:) Hun trodde det var en gutt, men var veldig usikker pga at navlestrengen lå mellom bena, så vi får vel ta en kontrollsjekk om noen uker:) Vi har en gutt på 16 mnd, så hadde jo vært koselig med en liten lekekompis da:)
Snart 3 barns-mor? Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 ÅÅÅÅÅÅ,heldiggris!!!!! Jeg var på mandag å hadde itgangspunktet termin 12 aug.men det ble forskjøvet med 3(!!!!!) uker ,så nå har jeg ikke termin før rundt 2 sept,de var ikke kjekkt...Føles som en evighet,hadde begynt på nedtelling til jeg var halveis,men trur jeg venter litt med de nå,er jo kanonlenge til...
*RutIetutt* Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Ja, det er greit å få flyttet terminen fremover:o) Ble flyttet en uke frem sist. Så gøy hvis det blir to så tette gutter da:o) De får jo sikkert mye glede av hverandre.
Mona2 Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2007 Det er det jeg ser for meg.... At de kan bli veldig gode venner, siden de er så tette:) Dessuten slipper vi å kjøpe så mye klær:), men hun var jo ikke sikker så tror kanskje vi drar på 3D litt senere også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå