Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Hadde ks for ca 6uker siden,hadde blødning og renselse i ca 2-3uker. Akkurat 5uker etter ks fikk jeg noe som jeg trodde var mensen-har hatt det i 9 dager nå-med menssmerter (ikke voldsomme smerter),lukter ikke sånn som mensen gjør,lukter ingenting faktisk.. Lurer på om det kan være skorpa etter morkaka som løsner?Pluss at jeg har fått mensen omtrent samtidig? For det var akkurat som det gav seg litt etter 4dag,så beg det open igjen. Tror dere det kan være infeksjon? Ville det ikke ha luktet ille da og kommet puss f.eks?
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Tror det er helt normalt. Jeg hadde ikke ks,men rundt den 9 dagen ettter fødsel fikk jeg og en litten opptropping av blødningen.. så etter 18 dager kom det litt igjen..nå har jeg ikke blødd siden og poden er 5,5 mnd:=)
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Jeg har hatt ks to ganger, og etter 2-3 ukers renselse, har jeg ikke har noen flere blødninger, før nå 3 mnd. etter, fikk jeg mensen. Det kan ikke være morkaka, den kommer ut i forbindelse med fødselen. Jeg tror heller at det må være frisk blødning, hadde det vært noen rester fra tidl. så ville det ha lukta, gammelt blod lukter. jeg hadde mens for en uke siden, den lukta heller ikke som tidligere mens. den var ikke helt lukte fri, men lkta ikke som tidl.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Hehe,mente selvfølgelig ikke selve morkaka,men når morkaka løsner i forbindelse med fødselen så danner det seg sårskorpe,denne sier legene vil løsne og dette av noen uker etter fødselen(4-6uker)og dette kan føre til blødninger. Vet bare ikke om det er mensen som er så innmari lang eller om det er den blødningen jeg har=( Blør helt friskt blod.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå