Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Fått min første time hos jordmor nå og lurer på om hvor vanlig det er å ha med sambo? Han var med på første kontroll hos legen og på ulktralyd, og må gjerne bli med igjen for min del. Vil bare høre hva andre gjør..
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 sambo er med meg til jordmor og ikke til legen. han synes det er kjekt å få være med. venninnene mine hadde også med seg mannen til JM. tror det er ganske normalt. koselig er det iallefall! føler ikke legen har så god tid til spørsmål o.l. tar det heller hos jordmor, der er det god tid og hun tar seg skikkelig av oss. lykke til!!
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Min kjære er med på alle kontroller, han. Jeg synes det er godt å slippe å være alene (i tilfelle noe skulle være galt) og han synes det er koselig å få med seg mest mulig.
9nah Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 min samboer er bare med på ultralyden (var med på ordinære, og så skal vi på 3D nå snart). ellers skal vi begge på fødselsforberedende kurs på riksen. men på kontrollene har verken han eller jeg behov for at han er der. han kan ikke være så mye borte fra jobben, og så er det ikke så spennende med urinprøver, blodtrykksmåling, og vekt en gang i mnd:-)
Brenda med 2 ute Skrevet 15. mars 2007 #7 Skrevet 15. mars 2007 Vi går både til Lege og til Jordmor. Heldigvis har han en veldig fleksibel jobb så han blir med på allt han. Er så insatt og intressert i alt atte=) Leser tester hele tiden på nett om blistoler og er veldig involvert i barnevogn valget vårt=) Kjempemorsomt at han er med på denne måten, føler ikke at det er jeg som er gravid i det hele tett, uten at det er VI som er gravide.
gravidapida Skrevet 15. mars 2007 #8 Skrevet 15. mars 2007 Hei, det kan ihvertfall være greit at han er med på første besøk, sikkert litt stas for han også. Så kan han jo velge om han vil være med hver gang etter det. Min jordmor sa at det ikke var nødvendig at samboer var med neste gang for da skal vi snakke om amming bare, men får jo høre hjertelyd hver gang, så det er jo grunn god nok til å være med bare det!
snurrebolla Skrevet 15. mars 2007 #9 Skrevet 15. mars 2007 Min kjære er med til jordmor, men ikke til lege (går annenhver gang). Jeg synes det er kjempekoselig at han er med, og han synes det samme :-)
LoveInMyTummy Skrevet 15. mars 2007 #10 Skrevet 15. mars 2007 Jeg hadde med samboeren min på første time hos JM, men tror det blir med den timen. Det er ikke så spennende så lenge det ikke er noe spesielt vi har lyst til å snakke med JM om. Vi får se om han blir med når det nærmer seg fødselen:)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #11 Skrevet 15. mars 2007 Tar'n med på første timen jeg, og så får vi se hvordan det blir fremover. Han er veldig engasjert og vil ikke at han skal miste piffen av "kjedelig" måling og testing
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #12 Skrevet 15. mars 2007 Meksikanaren er med på nokre kontrollar, han har berre vore med til jordmor og på UL til no, sidan det er flest moglegheiter til samtale og spørsmål der. JM har jo betre tid føler eg
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 15. mars 2007 #13 Skrevet 15. mars 2007 Min har hele tiden tatt det som en selvfoelge at han skal vaere med paa alt. Han har heldigvis en fleksibel jobb, og vi har klart aa legge kontrollene til dager hvor han kan ta seg fri. Eneste gang han gikk ut paa gangen var under GU paa foerste kontroll. Ellers faar han med seg absolutt alt. Foerst synes jeg egentlig det var litt pinlig aa ha ham der naar jeg skulle veies, men naa har vi ingen hemmeligheter for hverandre, da. :-) Vaer klar over at dersom han blir med kommer han til aa hoere alt legen sier--var f.eks en gang vi snakket om vekt og slikt. Han er ogsaa veldig til aa "passe paa" at jeg gjoer slik legen sa--litt slitsomt noen ganger, men jeg er egentlig glad for det. Lykke til med valget!
2småihus!:) Skrevet 15. mars 2007 #14 Skrevet 15. mars 2007 Min har vært med på alt til nå!jeg tror kanskje han synes det er litt godt å få med seg det han kan, siden han ikke får kjent svangerskapet direkte på kroppen slik jeg gjør! vet ikke om han blir med på alle kontrollene framover, men jeg synes ihvertfall det er stas at han blir med og viser interesse...
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #15 Skrevet 15. mars 2007 kjæresten min har bare vært med på en ul, ikke på noe jm besøk, hehe, hun sa faktisk sist gang at jeg gjerne måtte ta han med... hehe... så tenkte liksom det da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå