Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Hun nekter å spise !! Har ikke spist siden igårkveld, og da kastet hun opp all grøten sin stakkar. Hun vil ikke ha noen ting.....har fått i henne litt vann og pupp, men ikke noe mer siden igårkveld. Spisete nesten ingenting i hele går heller. Hun er snart 10 mnd........virker ellers i fin form og sov godt inatt........hvorfor vil hun ikke spise? bare kniper igjen munnen? Jeg kan jo ikke tvinge maten i henne, eller må man gjøre det? Eller skal jeg bare passe på å tilby drikke ofte? Håper noen kan hjelpe meg....
Bølle&Frøet Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Det viktigsre er å få nok veske i henne. Prøv og gi henne litt tørr kjeks...
2 søte Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 så lenge hun får i seg vann så ville jeg ikke gjort noe enda... er vel ikke vits i å tvinge i henne maten,vil hun ikke spise så vil hun ikke... på så kort tid vil ikke noe skje med henne. men om hun sluter å drikke van og nekter det og bør du vel kanskje kontakte lege... men er vel sikkert en fase da ellers hun er kvalm eller noe sånt.. se det ann:) hun begynner nok å spise igjen og sålenge hun virker frisk er det ikke så mye noen andr kan gjøre heller.
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Du må passe på at hun får i seg væske, at bleia er fuktig og at dere får kontakt med henne, det er viktigst. Ring helest eller lege for sikkerhetsskyld. Hadde det slik for en mnd siden, jenta spiste ikke på en uke. Drakk nesten ikke noe på et par dager, så legen vurderte å legge henne inn. Men vi fikk i henne drikk til slutt og fulgte med på at bleia ble fuktig.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 tilbyr henne vann ofte....,men det blir bare få slurker....håper hun vil ha litt grøt når hun våkner nå, men jeg regner med at hun bare kniper igjen munnen ..........
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 Det viktigste er væske. Prøv alt, melk, vann, saft...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå