Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Dette er en sang jeg hørte mye på da jeg var mindre, men vet ikke hva den heter eller hvem som synger den.. Jeg synger stadig på den, men er usikker på om jeg har riktig setning til riktig tid i sangen. Vel, slik går den i mitt hode: "Jeg drømte en fin fin drøm i natt. Jeg drømte om fred på jord. Det var som jeg hadde en hemmelig skatt og delten med far og mor. Det er ikke alt det de voksne forstår om va vi ungene ønsker oss......" Dette er alt jeg husker....Noen som kjenner den igjen?
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Er det den "i natt eg drøymde"?? I natt eg drøymde nogåt som eg aldri drøymt forut, eg drøymde det var fred på jord ja fred....nan nananana....." husker ikke mer...hehe
Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2007 Kan godt hende.. Ska forsøke å finne mer ut om den du nevnte her.. Takk:-)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Er ikke riktig tekst for I natt jag drømte i allefall...selv om d er noenlunde samme tema...
Curious74♥1jente&2gutter♥ Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Cornelis Vreswijk - I Natt Jag Drömde" I natt jag drömde nogot som jag aldri drömd förut. Jag drömde det var fred på jord och alla krig var slut. Jag drömde om en jättesal, der stasmenn satt i rad. Så skrev dom på ett konvolutt och reste sej och sa: Det finns inga soldater mer, det finns inga gevär. Och ingen känner lengre till det ordet militär. På gatorna gikk folk omkring och drog från krog til krog. Och alla drakk varandra till, och dansade och log. I natt jag drömde nogot som jag aldri drömd förut. Jag drömde det var fred på jord och alla krig var slut. I natt jag drömde nogot som jag aldri drömd förut. Jag drömde det var fred på jord och alla krig var slut. Tror nok ikke det var denne du tenkte på ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå