Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 min samboer og jeg skal nå gifte oss, vi skal ikke gjøre noe ut av det, vi skal på rådhuset, si ja, skrive under og fredig med det, dette er noe vi begge ønsker. men noen som vet hvordan dette gjøres i praksis? må vi ha med forlovere eller er det vitner der vi kan bruke? flere her som gjør det på denne måten? eller vil "alle" ha et stort bryllup?
lykkeligste Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Rådhuset har vitner dere kan bruke. Men derimot må dere få noen til å underskrive forlovererklæringene, men kan jo gjerne være søsken, foreldre, nabo, kollega... bare til å velge. Personlig synes jeg det er litt tåpelig med de der erklæringene, vi skal ikke ha forlovere! Har ikke noe stort bryllup, men med familie.. Og fest senere;)
silje-her Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 papirene er i boks vi skal ha enda mindre vi da, kun oss to hadde vi tenkt. og ingen fest. syns det er greiest sånn jeg Gratulerer og lykke til
lykkeligste Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 jo tusen takk! Ikke så mange ukene igjen nå! Men skal du ikke ha brudekjole heller da? eller fotograf? Ble bare litt nyskjerrig! Men lykke til, blir nå romantisk med bare dere to også
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Grei måte å gifte seg på, spør du meg! Her i huset gjorde vi sånn, bortsett fra at vi hadde med forloverne. Men forloverne trenger ikke å være med, de må bare skrive under på erklæringene. Si i fra på tinghuset at dere trenger vitner når dere bestiller tid for vigsel, så ordner de det. Vi hadde pyntet oss, tok bilder (privat fotograf) og spiste bryllupsmiddag, vi da, vi to + forloverne. Ble helt perfekt for oss! :-)
Gullblomst Skrevet 16. mars 2007 #6 Skrevet 16. mars 2007 Vi resier til New York sammen med folovere. Vi skal imidlertid ha full brudestas, har leid forograf, og på kvelden skal vi på en eksklusiv resturantbåt å spise en deilig middag mens vi seiler forbi frihetsgudinnen:) Båten har også ballsal, så brudevals blir det også Gjør bryllupet slik DERE ønkser. Dersom en tur på tinghuset er det dere ønsker, go for it! Dette er deres dag, og deres avgjørelse helt alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå