Murmeline Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 hvordan går det med handa?? skrev svar til deg på innlegget ditt, støttedingsen jeg har kjøpt virker forresten, har brukt den et par dager nå, og det føles litt bedre løp og kjøp!!!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Hei hei ;=) Hånda blir bare værre og værre i grunn :=/.. Noen ganger virker den ikke.. helt sprøtt. Hadde sånn kikkehull operasjon på den for mange år siden.. da hadde kulen blitt borte så klart ( hadde vært sykemeldt i netsen 1 år så jeg hadde jo tatt det med ro kan man si.. he he) det eneste de famt da var at det var litt nedslitt brusk i leddet.. hadde det vært i kneet kunne de gjort noe med dt,men siden det er hånda gjør de ikke det.. hmmm.... Men kjenner jo igjen senebetennelsen også da..ÆSJ!!! Kan bare trene kondis nå..ikke no vektløfting på meg nei)kankje like greit-løfter jo nok på poden) Jeg hadde en sånn skinne/støtte,men den ligger i oppussinga ett sted.. får kjøpe ny på mandag:=)(Tirsdag.da er det lønning .. he he) Tusen takk for at du spor da;=) Hyggelig at noen bryr seg om stakkars meg.. he he ;=) Takk!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 ps .. lurer på om jeg må kjøpe bandasje i steden.. den kulen.. blir kvalm bare jeg kommer borti den... :=/ bandasje er litt mykere...
Murmeline Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2007 Jeg brukte bandasje i 3,5 uke, men den støtter jo ikke, ikke stiver den av hånden heller, så jeg brukte hånden like mye som før, altså bare tull. Den støttedingsen jeg har nå, gjør at jeg ikke får brukt tommelen når jeg løfter, så den får hvile. Er faktisk bedre nå, men det er langt igjen til hånden kan brukes igjen. Hvis du går for bandasje, teip tommelen fast til hånden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå