Murmeline Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Hun sov rundt rett og slett, jeg er utvilt, og syntes det var greit nok at hun våknet litt over 7. Hurra!!!! Kanskje hun er ferdig nattavvent til helgen? (mamma skal være barnevakt:)
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Gratulerer!!! Er det ikke deilig? Vi holder på vi å - hun våkner gjerne en gang, men sovner etter noen ganger med kos - ikke melk. I natt fikk hun litt vann da, men...det telle rikke, syns jeg. Hovedpoenget er at hun ikke trenger mat! Lykke til videre
Brillemamma Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Åå, så deilig da! Jeg har vært heldig og sluppet nattavvenning, det har gått seg til av seg selv. Men kan tro det er herlig å endelig være i mål,ja!
gravid igjen :) Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 grattis!! vi er idag ferdig med natt nr 2, han våknet ca 2-3 ganger fikk en del vann og var veldi skuffet da mamma ikke tok han opp og koset med han. håper det snart blir gode resultater her også =) lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå