babylove :) Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 når starter dere med å kjøpe inn ting og ordne klart til babyen kommer ? æ har mellom 3 og 4 månder igjen.
Iltaet venter tvillinger Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Hei Jeg pleier å kjøpe litt etter litt gjennom svangerskapet, men begynner ikkje før etter at eg har vært på den ordinære ul. Syns det er litt kos og kjøpe litt her og der.......
babylove :) Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2007 æ ska på ny ul i morra sia di ikke fikk til så mye på dn første ordinære ulen.får di til å se kjønnet da ska æ spriiiiiinge på babybutikker å kjøpe litt babyklær da trenger kanskje ikke handle så mye sia æ har ei jente og en gutt fra før,pappan koser seg like mye det skal komme en baby til verden...så han tok md seg barna en dag å dro å såg på babyting.di kosa seg vist mye d e nu litt søtt synes æ.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Jeg synes jo det er litt fornuftig å spre utgiftene litt utover jeg da. Særlig når det er første barnet og det er mye man trenger. Det blir jo fort mye penger da.... Dessuten er det vel hyggelig å handle ting mens man enda ikke er for stor....... Det er jo veldig hyggelig også, og man vil jo gjerne gjøre litt research og se på en del forskjellig før man bestemmer seg. Jeg synes bare det virker dumt å vente med alt til siste liten ; ) Men her er det vel hundre forskjellige meninger som med alt annet. Gjør det som føles riktig for deg. Jeg gidder ihvertfall ike bry meg om hva andre synes ; 0)
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Jeg begynte vel ikke før jeg var 5 mnd på vei, men det gjør man jo som man vil med. Noen ganger er det salg, og da er det jo dumt å ikke utnytte dette. Det jeg vil anbefale er å ikke kjøpe for mye klær på forhånd....Jeg gjorde den feilen. Fikk så sinnsykt masse klær i visittgaver, så jeg endte opp med å bytte nesten alt til andre størrelser. Når jeg brukte 56, så byttet jeg til 74 og oppover, da jeg ikke hadde så mye av de størrelsene ennå. Jeg har lært masse om hva jeg ikke skal gjøre, hvilke klær som er praktiske og ikke, samt annet utstyr man tror man trenger men egentlig ikke, eller ting man ikke har som man burde hatt. Lykke til i allefall!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2007 #6 Skrevet 18. mars 2007 babylove Må bare fortelle om ei jeg veit om som fikk vite det var helt sikkert en gutt... kjøpte alt i blått... og så kom ei jente... bare sånn til info lissom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå