Gå til innhold

Hva hadde dere sagt til dette da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigers passa småtten på 6mnd igår. Jeg sa de måtte komme oppigjen med han til kl 18 iallefall... Men nei, de kom ikke før kl19.. Og da hadde de kjørt bil, hatt han i ett gammelt bilsete som er altfor stort til en 6mnd gammel baby, og også forover vendt i bilen.. De gadd ikke gå, for det regnet... Men det var absolutt de som skulle ha han ned til seg, og ikke sitte her hjemme og passe han.. Må si jeg ble ganske paff, og litt forbannet!!

Hva hadde dere gjort? Synest det verste var det med bilsetet, men også at de ikke kom før en time etter jeg sa han skulle være her...han legger seg jo kl19 liksom.. AAAAh, svigers altså!!:((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åj da. jeg er lite fleksibel når det gjelder sikkerhet så dette hadde jeg nok tatt opp med de. Og det at de kommer for sent kan jo ha vært en forglemmelse, men hadde nok presisert det mer neste gang.

Skrevet

Det med bilsetet hadde jeg ikke akseptert nei, hadde blitt galle sint. Det med legginga, ja, irriterende det også, for vår minste er hvertfall totalt avhengig av å bli lagt til riktig tid, for å få ei noenlunde god natt...

Skrevet

Hadde ikke tatt det så tungt!

Hysterisk synes jeg:-)

Skrevet

Det med bilsetet var ikke bra! Ville gitt klar beskjed til neste gang om at de ikke kan bruke et slikt sete.

Skrevet

hadde sagt fra om setet.. Men jeg hadde vært takknemlig for at de ønsker å passer og tydligvis liker det så godt at de ville ha han 1 time lenger...

Skrevet

Jeg ville også ha reagert sterkest på bilsetet, sikkerheten kommer først.

Skrevet

Det med bilsete var ille! Desverre så er det mange i den generasjonen som ikke tar sikkerheten så nøye, for når de var unge så satt jo ingen i bilsete! Ville absolutt tatt opp dette med dem, vær saklig ellers så gidder de ikke å høre på deg. At de kom en time sent var sikkert irriterendes, men det med bilsetet er jo titusen ganger værre da! Har selv problemer med min sigermor som ikke tar sikkerheten på allvor selv om jeg har sagt ifra maaaanga ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...