Gå til innhold

Flere som har samboere som jobber borte:(?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer jobber på havet..Han er 3 uker hjemme og 6 uker på havet:(

Er sååå kjedelig og ensomt hjemme...!!

Men har jo sønnen min på 5 år da:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åhhh stakkar deg!seks uker høres lenge ut. Mannen min er hjemme ca annen hver helg og de dagene han er hjemme

går alt for fort... Har også en sønn fra før, men savner litt voksen tid om du sjønner.

Skrevet

Off ja,de hørrtes lenge ut...

Min mann jobber 2 uker vekke og er 3 uker hjemme.Jeg har føreløpig termin en søndag og han skal reise ut tirsdagen etter,så de er jo typisk at jeg går over tiden å må føde alaine:( (skummelt...)

Skrevet

jeg trodde jeg hadde det ille... samboeren min er hjemme 13 dager, så borte 15... jeg studerer fulltid, og har en gutt på 21 mnd, så han har fått noen sinte og triste tlf i det siste... er kjempesliten...

Skrevet

samboern min jobber 1 mnd på sjøen å er hjemme 4 uker..blir litt ensomt av å til men har knotten på 20 mnd som holder meg med selskap:)

Skrevet

Mannen min jobber i ColorLine og er borte to uker hjemme to uker, har ei jente på 4 fra før. og jeg syns det er slitsomt...

Skrevet

samboeren min har 5uker på og 4 uker av.. men han heldigvis ordna seg fri til babyen kommer så da for han vær hjemme me oss i litt over 2mnd :o)

Skrevet

Samboeren min er ukependler og kommer hjem hver torsdag... men håpe på å få han heim når babyen komme i sommar!

Skrevet

Min samboer jobber i nordsjøen. Er som regel borte i to uker og så hjemme i fire uker. Travelt når han er borte, da vi har en sønn på 3 år, men deilige dager når han er hjemme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...