Gjest Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 er velkomne med det... Vi skal- som mange andre, gifte oss 07.07.07.. Nå på søndag skal vi i kirken på vigselssamling. Der skal vi diskutere salmer/ musikk og tekster osv.. Her ønsker jeg tips. *Hva slags musikk/ sanger jeg kan bruke? Som passer? Hva slags tekster? Vi er ikke av de mest iherdige kirkegjengerne, men er tro mot tradisjonen i våre familier om å gifte seg kirkelig. (trenger ingen for/mot dèt...)... Hvem kan lese disse tekstene? Hva har dere erfart? *hvordan kan jeg pynte kirken? Noen kreative innspill? (er kreativ selv, men siden jeg innbiller meg folk forventer endel nettopp derfor må jeg "søke hjelp..." TUSEN TAKK FOR INNSPILL- KOM GJERNE MED FLERE, når det gjelder hele dagen, egentlig... Mht invitasjoner, takkekort, meny oppsett (det leveres av firma som stiller med kokker og servitører), sveis og sminke (har bestilt, men trenger tips.. Som å ikke drikke champis på tom mage ) Send gjerne på PM, eller msn/ mail... Jeg er takknemlig i massevis!! Ha en nydelig dag, damer!
Ann-ch. Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Hei nunne! Ang. salmer så får dere innblikk i det under samlingen i kirken på søndag. Både tekst og melodi. Da vi,som dere ikke er kirkegjengere,valgte vi salmer som hadde med kjærlighet og bryllup å gjøre. Vi pyntet kirken med oppsatsene vi skulle bruke under festen. Enkelt og greit. Ellers bør du overlate det du kan til andre,så du ikke er utslitt på dagen. Husk å spise før du skal i kirken,ikke sikkert du får tid før middagen igjen:-) Ellers nyt dagen fullt ut,den går nemlig så altfor fort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå