7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Mini får nå 2 grøt måltider pr dag..ett ved lunsj tider og ett til kvelds.. så har vi begynt med litt grønnsaker til middag... Kan det være lurt å la det ene grøtmåltidet være frukt? Hva gjør dere?
Nicita73 Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Jeg gir gjerne lillegutt litt fruktpure etter grøtmåltidet på ettermiddagen jeg. Tenkte å kjøpe en sånn Babyfeeder i dag, putte litt frukt inni å se om han syntes det er stas:)
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Jenta mi er født 8 oktober, en dag etter din:-) Hun for grøt 2 ganger daglig...har prøvd litt grønnsakpure og fruktpure mend det falt ikke i smak! Blir bedre når hun blir 6 mnd , mye mer utvalg i middager:-)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2007 han har pleid å få grøt med frukt i.. eller frukt etterpå...:=)
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Hei:) Nå er Oda litt eldre da... men hun får nå grøt i 8 tiden til frokost og litt banan etterpå! Middagsglass for 6 mnd (f.eks grønnsaker med nudler og skinkekjøtt er supergod! fra hipp) Vi har gidd dette fra hun var litt over 5 mnd, da 4mndglassene var en skuffelse Spiser 1/3 glass. Får litt eple/pæremos (hjemmelaga) til dessert Grøt til kvelds er ennå ikke oppe i fulle porsjoner Vi bruker Nestlè sin 6mndgrøt med aprikos & banan )
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2007 takk;) er vel ikke oppe i fulle porsjoner vi heller,men han får maten ca 1 time eter pupp.. så han er ikke så veldig sulten heller. lager grøt av ca 1 ss hirse grøt-pulver og blander med 1 ss pærepure (hjemmelaget) og da spiser han nesten alt...i går blanda jeg litt hipp 1 mme i grøten og da trengte vi ikke pære pure..han har aldri hatt mme,men har hatt den stående i tilfelle.. kan jo like gjerne blande den i grøten da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå