gullissn ** FØDEKLAR ** Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 når merker man at man har melk i brystene ca? jeg er 16 uker,å har ikke merket noenting. brystene har ikke vokst særlig heller.(har ganske store fra før av da)! er det normalt?
2store1liten-kanskje en til.. Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Jeg venter min tredje og har ikke fått noe melk før 1-2 dager etter babyen er født. Men er nok veldig individuelt, hører jo om mange som har melk allerede når de er gravide.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Husker ikke helt når det kom "noe". Er i uke 26 nå men tror ikke jag hadde før rundt uke 20 kanskje. Det er vel ikke direkte melk. Av og til er det bare blank og av og til litt hvit`\gult. KOmmer ikke mye men det hender det blir vått i bh. Er det uvanlig å bruke ammainnlegg da? Nå alså før?
Røverdatteren Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Jeg har pleid å fått råmelk sånn rundt uke 20. Har i perioder måttet bruke ammeinnlegg for å unngå lekkasje.... Kunne godt ha venta til etter fødselen spør du meg...
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 To ganger i dag har jeg plukket vekk hvite sukkeraktige korn fra ene BH-skåla. På samme side så har det verket noe sinnsykt i puppen. Nesten så jeg lurer på om det har noe med melk å gjøre....? Er i uke 18 nå.
Lisa81 blittmamma! Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 Jeg begynte å merke litt klar væske i uke 20, og nå har jeg hatt noe som ligner mer på fløte som kommer ut om jeg klemmer på de. Er nå 24 uker. Sa det til kjæresten min idag, og han ble litt satt ut, hehe.
*RutIetutt* Skrevet 16. mars 2007 #7 Skrevet 16. mars 2007 Fikk ikke melk før fem dager etter at gutten min kom til verden, jeg...han ble tatt med hastesnitt da, så det har jo noe å si. Forrige svangerskap forandret ikke puppene mine seg i det hele tatt og var heller ikke ømme. Denne gangen var det første jeg merket at puppene var litt ømme og at de var blitt litt mørkere rundt brystvorten - før ikm. Nå er jeg 21+3 og puppene er ømme, mørkere rundt brystvorten og litt "fullere" og hardere på en måte - men ikke noe melk enda - tror ikke jeg får det før etter fødselen. Er nok like normalt at puppene ikke forandrer seg i det hele tatt, som om at de gjør det:o)
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #8 Skrevet 16. mars 2007 Hehe artig.. kjente akkuart at jeg var små bløt i bhen. Og jammen meg er det råmelk Er 21 uker på veg.. Mine pupper har heller ikke forandret seg i det hele tatt.. jeg som hadde sett frem til litt større pupper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå