-MtG- Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Både lurt og dyrt synes jeg:D Hvor kammel er gutten din? Lurer litt på når jeg skal tenke på og kjøpe sånn. Vil ha!
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Innmari søte, sikkert litt praktisk, avhengig av underlag man har hjemme, men var veldig dyre da?
ScaryMama Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2007 Han er litt over 4 mnd. men har så vidt begynt å åle seg noen cm fremover. Kunne sikkert ventet med å kjøpe det men dumt å vente for lenge også... Plutselig krabber han så godt med vanlig strømpebukser også var hele kjøpet uten poeng.
ScaryMama Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2007 Ja syns prisen var litt stiv. Bestillte bare en også får jeg se om det er verdt å bestille en til. Leste et eller annet sted at de hadde noe lignende på sparkjøp til under hundrelappen men er usikker på om det er like bra.
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 Fortelle når du vet! De er jo som nevnt dønn søte. Jeg kan teste sparkjøp sine jeg så kan jeg avlegge rapport. Embla er våken for 5!!!! gang i kveld, heiteste...
ScaryMama Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2007 Har akkurat lagt Nikolai igjen, det var fjerde gangen han har våknet...
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #8 Skrevet 15. mars 2007 Hmmm, kanskje de har inngått en sånn hemmelig "plagemammapakt" de to krapylene våre? Hehe... Husker du forresten vi diskuterte vedkommende som er riv ruskende spinne gal? Jeg mener fremdeles det samme og har fryyyyyktelig lyst til å si noe jeg... Men tror jeg tar meg en røyk i stedet;) Hehe.
ScaryMama Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. mars 2007 Ha ha skulle gjerne sagt noe selv, men vanskelig å vite hvor man skal begynne;)
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #10 Skrevet 15. mars 2007 Med røyken;) Haha... Etter den så er man klar for moroa:p Neida, skal nok være snill i dag, de har en tendens til å bli så fryktelig fornærma! Merkelige saker det der!
ScaryMama Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 15. mars 2007 Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva du har på hjertet... Kan ikke du sende en pm?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #13 Skrevet 15. mars 2007 Hadde ALDRI bestilt dette!!. Altfor dyrt og trenger man det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå