Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er kanskje noe av det jeg ser aller mest fram til når amme perioden er over!! :) En god stund til enda da , men.... Den eneste tida bhen er av er når jeg springer gjennom dusjen tidlig på morgenen! Jeg har DE merkene på sideflesket.Som kom på et mystisk vis rundt juletider...

Flere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sovet uten bh etter at melkesprengen forsvant, nå lekker jeg jo ikke. Så du trenger sikkert ikke vente til ammeperioden er over:-)

Skrevet

He, he, kjente meg igjen der ja. Bestemte meg for en natt at jeg skulle prøve uten Bhen, hadde bare en klut tilgjengelig når baby skulle ha mat, det gikk så greit bare å dekke til den puppen baby ikke drakk av med kluten. Lekker bare når baby drikker, så jeg har ikke på BH lenger om natta, kjempe deilig..

Skrevet

hei! har prøvd, funka dårlig..Skvisa puppen i løpet av natta ( vått i senga ) pluss at det kommer så mye melk ut av pupp nr to når snuppa spiser...:) må nok vente ei stund til...:) =

Skrevet

hmmm..god ide! kanskje det funker for meg og?

Skrevet

Sover uten jeg.Legger bare "gulpe-kluten" over det brystet hun ikke spiser av, så lekker det ikke;) Godt med litt luft!

Skrevet

sover uten jeg også. Ligger på et tisselaken slik at jeg ikke søler i senga, samt at jeg har en håndduk rundt meg som som regel beskytter dyna. Når jeg ammer tar jeg på meg bh med oppsamlingskopp på det brystet jeg ikke ammer fra. Deilig å slippe bh :)

Skrevet

Jeg sover også uten, var bare helt i begynnelsen jeg sov med, har kanskje byttet sengetøy litt oftere enn vanlig pga dette men nå lekker det iallefall ikke lenger (6 mnd siden fødsel).

Skrevet

Jeg sov uten et par dager da snuppa var 5 mnd, og trodde at lakkasjen endelig var over.... men neida! Nå bor jeg i bh'en igjen.... og hun er snart 7 mnd. Gleder meg noe ufattelig til å slippe det!

Skrevet

Å det e å nå æ glæda mæ nå voldsomt tel... MÅ ha bh på mæ... ellers bi det mælk over alt... e så kjipt å må søv i bh... også vrir han sæ bestandi også så æ må driv på å rett på den i løpet av natta Arrrrrrrrgh!!!!

Skrevet

Jeg sover endelig uten BH, han er 10 mnd. Deilig uten BH! Ammer fremdeles, men lekker ikke. Ellers har jeg sovet med nattBH, dvs en slags topp som er mer komfort, (de har en lignende på Alexi.no) men likevel, møkk lei av den strikken under puppene, deilig å slippe!

Skrevet

Det gleder jeg meg til også:) Har prøvd,men det blir bare vått i senga. Nå er bare lillegutt 3 mnd enda,så må nok vente en god stund enda.

Skrevet

6 mnd siden fødsel her, bh'en er på døgnet rundt, bortsett fra i dusjen. Gleder meg til mer luft på puppene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...