Gå til innhold

Jævelunge i magen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ligger han/hun på blæra igjen..Åhh...så uehagelig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må du bruke et så stygt ord på babyen din? Holder det virkelig ikke å si luringen eller noe??

Skrevet

Enig med Bluebell her. Trodde HI var Hitlers mor jeg nå!

Skrevet

Unnskyld meg, men er dere virkelig så "pripne / fine" på det? ;) Tror ikke man behøver å være Hitlers mor selv om man kaller babyen jævelunge en gang =)

Kan skjønne HI jeg, og det var nok ikke stygt ment =)

Skrevet

Oj! Kom borti anonym knappen.. Er meg som skrev innlegget over..

Og er ikke ment som kritikk til Lone eller bluebell

Skrevet

Beklager da...Ikke meningen å lage så til oppstyr...

Skrevet

hei jeg kan oxo kalle gutten min en djevel en gang iblandt mår han ligger å sparker på blæra mi! er ikke deilig det, for meg så kjennes det ut som han har ett sugerør som han stikker i magen min! men det er ikke noe stykt jeg mener når jeg sier det!

Skrevet

Hehe. Min lå og dro seg i snoppen og viste fingern til overlegen! Den vordende far så faktisk litt stolt ut.

Vi må lese oss opp på hjemsikring, da alle gutter i hans familie har en stor forkjærlighet for ting som kan tennes på, eksploderes, pelles fra hverandre og lage høy lyd... I min familie liker gutta alt som kan ligne pp en ball, eller klatres/hoppes i. Og jeg som hadde tenkt å lese Astrid Lindgren-bøker, synge koselige sanger og bake boller med poden!

Skrevet

Fy deg som kaller din kommende sønn for jævelunge? Du kan jo bruke rakkerunge eller noe mildere? Feiler deg?

Skrevet

hehe, har også en liten "jævelunge" i magen min x)

mene ikke nåkka stygt med det når æ kalle den for jævelunge..

typen bruke å kalle jenta si på 1år for en liten jævelunge når ho finne på nåkka ramp, men da smile han å kaste ho i lufta å si "din lille jævelunge/rampunge!" :0)

Skrevet

Ja du blir nok en dårlig mor som kaller barnet i magen en jævel unge:-)

Nei, seriøst dere som klager på det må jo tenke på at vi har forskjellig terskel på hva som er veldig stygt og hva som ikke er det. Jeg for min del sa dritt unge til andremann (av og til) når han lå i magen min og sparket på ribbeina. Han er en (nesten) eksemplarisk liten tass i dag og jeg sier jo selvsagt aldri drittunge til han nå når han er her i levende live.

(enda han har knust neste alle asjettene og glassene våre:-)

Skrevet

Javel, så jeg blir en dårlig mor for om jeg kaller babyen min for jævelunge? herregud, sorry at jeg brukte feil navn på ungen min en gang..Jeg kalte han det for han ligger stadig støtt på blæra mi...Ikke noe vondt ment å kalle han/hun for jævelunge...Hørt mange som kaller babyen sin for jævelungen en gang iblant, betyr ikke at jeg har det til kallenavn!!!

Skrevet

Det over var en spøk da:-)unnskyld jeg mente at de som kritiserte deg var pippene. Ikke noe galt med deg i det hele tatt. Var ikke meningen og skrive sånn at du misforsto altså.

Skrevet

Du mente det nok ikke vondt ment :-) Men skjønne reaksjonene her, det høres veldig dramatisk og litt groteskt ut.. Syns ikke en baby i magen skal kalles jævelunge.. Han mener jo ikke å trykke på blæra di :-) Samme som de mener ikke å sparke oss opp i ribbeina, men hva skal den lille gjøre?? Den er bare blit plassert der inne og må jp strekke litt på seg og da spørs det helt hvordan han ligger.. Han syns sikker vi kunne vært snillere og, f ekls når vi stresser, humøret svinger etc.. Det er ikke noe stas for den lille.. Se for deg at han til tider ligger å gliser da vettu når han trykke rpå blæra de, kanskje han bare vil ha oppmerksomhet.. Da klarer du vel ikke kalle ha jævelunge? :-)

Skrevet

Jeg står fremdeles for det jeg sa jeg..

Jeg skjønte at HI ikke mente noe vondt med utsagnet og noen ganger kan man komme med sånne utbrudd uten at man er noen dårlig mor av den grunn..

Rister på hodet jeg av alle de som blir hysteriske av ordbruken, det er jo ikke sinna ment.. Hehe. Og i mine øyne ikke akkurat noe å henge seg opp i heller.. Men for all del, reager på det du vil, men prøv å ikke henge ut HI i samme slengen.

Skrevet

Hah! Jeg har da kaldt alle mine for drittunger når jeg har skiftet bæsjebleier...men i en kjærlig tone.

Sier fortsatt drittunge til 12 og 16 åringen når de er på toalettet og det er tydelig hva de holder på med, etter lukta å dømme. De har ikke blitt fornærmet av det ennå...

Skrevet

Haha! Må le litt av dere! Er jo helt utrolig hva folk skal legge seg opp i!!! Følte hun i ett irritert øyeblikk for å kalle babyen for en djevelunge siden den trykker på blæra, så er vel ikke det noe dere har noe med??? Synes faktisk det var litt morsomt jeg, thihi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...