Gå til innhold

Dobbelt så stoore legger ,, uff !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo.. E det nånn fleir som har fått sobbelt så store legga? Eg har kjempeondt under hælen. Akkurat som om det e tungt å bær kroppen. Og leggan e så å si dobbelt så stor. Fotan e kjempeond.. Huff huff.. hehe, bære syting på meg:) E det nånn som har nå tips? Syns det e like ondt å ligg med føttern opp som å gå.. Heelp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner igjen den der.. Når jeg ser på beina mine så er det akkurat som jeg har fått noen andre sine bein=) får fort vondt under hælene også når jeg går.. er nok pga vihar mer å bære på og har sikkert endret kroppholdningen også.

Skrevet

Jeg ville gått til lege eller JM, da tykke legger kan antyde beg. svangerskapsforgifning etter hva jeg har forstått.. Eller i verste fall blodpropp, spesielt siden det er smertefullt... Jeg sier ikke dette for å skremme, men det er best å få det sjekket...

Skrevet

Bruker du støttestrømper?

Skrevet

Støttestrømper?? Hva er det?

Skrevet

Det er sånne super stramme strømper:-) Enkelt forklart faktisk...hehe! Jeg er 100% avhengig i alle fall, bena mine hovner veldig opp, men med støttestrømper holder jeg det i sjakk. Skal nevnes at jeg går mye i jobben. Uansett: det er mange gravide som bruker det, spesielt ifm flyreiser, men jeg bruker det og til hverdags, og hindrer da hovne og trette ben. Du får kjøpt det på apoteket, koster vel ca 200 paret, men jeg synes det er verdt det. Snakk med jordmor om problemet ditt, men tror nok ikke du tar skade av å bruke støttestrømper:-) LYKKE TIL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...