Gå til innhold

Hører visst til her jeg nå:) "minst" i klassen igjen....:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja så var tiden inne for å hoppe over til 3. trimester gitt..... Nå begynner tiden å fly føler jeg. I dag var jeg og gubben ute på handletur og har nå anskaffet det meste av det vi trenger til lillegull kommer:)

For dere som ikke kjenner meg så har jeg termin 7. juni, vet ikke hva det blir, skal føde på St. Olavs og blir nøye fulgt med pga delt livmor (fare for for tidlig gødsel og setefødsel vistnok) Men alt er såre vel med meg føler jeg. Fin form stort sett. HAr vondt i rygg/bekken, men det er vel ganske normalt. Jobber 50% pga mye kynnere og har det egentlig ganske bra om dagen! Gleder meg til å se her inne etter kjente fjes og kanskje bli kjent med noen nye:)

Nattakos fra meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen!

*nattinatt*

Skrevet

Hipp hurra for nok et overstått trimester:) Velkommen skal du være!!

Skrevet

Velkommen Maddemor! Ikke lenge igjen nå :)

Skrevet

Hei Maddemor. Du er nå ikke alene her inne, nei, vi er jo flere som flytter inn samtidig;) Vi har jo termin på samme dag, jeg og du. Jeg er aktivt sykemeldt nå, men det fungerer heller dårlig. Jeg liker bedre å ha noe fast å forholde meg til. Bekkenet har blitt verre, men det går greit så lenge jeg ikke overanstrenger meg!

Seeya!

Skrevet

Tusen takk jenter! Godt jeg er velkommen inn hit også:)

Så du er aktiv sykemeldt du Xenaen? Jeg er 50% sykemeldt ut mars jeg da. Fungerer fint for meg i alle fall. Jobber halve dager jeg da. Har mye kynnere og da hjelper det å korte ned på arbeidsdagen! Har blitt mye bedre etter sykemelding så jeg håper faktisk at jeg får fortsatt 50% sykemelding frem til permisjonen. Litt rart å håpe på sykemelding, for jeg ville jo egentlig slett ikke bli sykemeldt sist.... Men men; sykehuset vet visst bedre enn meg har jeg skjønt:)

Lillegullet vårt har det bedre etter at jeg ble sykemeldt også, så da er det liksom greit synes jeg da!

Vet du hva? Jeg fikk henvisning til gruppetrening for gravide med bekkenplager hos en fysioterapeut jeg. Kjempefin trening altså! Da er vi ute i skogen 2 ganger i uken og går på skaresnøen med staver og så er vi i sal etterpå og tar litt øvelser. Kjempedeilig altså! Merker jeg holder kroppen bedre i sjakk med rygg og bekkenplager etter at jeg begynte der:) Anbefales.

Sitter p jobb nå, så må stikke, men vi snakkes mer senere i da jenter:)

Klem

Skrevet

Ja har også vært halvt sykemeldt pga kynnere. Regner med at jeg blir det etter at den aktive er gått ut, Bare tull med aktiv sykemelding, de har faktisk ikke muligheter til å la meg gå på topp. Men men. Aktiv sykemeldt til påske. Etter det regner jeg med at jeg er tilbake i halvt. Har noen dager halv jobb, og en dag fri i uka. Er lærer så det går på antall undervisningstimer, ikke dager på jobb. Skal nå se etterhvert om jeg kan få to dager fri i uka, hadde vært fint, men da blir det jo så mye jobb de dagene man er på jobb.... Jaja. avveininger.

Forøvrig anbefalt ikke han manuellterapeuten at jeg skulle trene, men jeg ser også for meg at det er litt deilig. Men så har jeg så mye kynnere når jeg går, at det er nesten umulig.

Sees!

Skrevet

Takk Tina:)

Xenaen; siden jeg sliter med ryggsmerter og litt bekkenplager har jeg godt av å trene, men det måtte være under kontrollerte foremer ifølge legen. PÅ gravidgrupper er det jo overhodet ikke samme tempo som på sats og sånn, så det går ganske bra med kynnerne faktisk:)

Skrevet

Neida, jeg er enda mindre ;-) Tutler etter deg i dag.

Skrevet

Maddemor og Alva: velkommen inn, småtasser. Jeg har jo selv veldig lang erfaring fra 3. trim, har vært her helt siden mandag:-) he,he.

Godt at det er flere av oss "små", føler alle her inne har termin i disse dager!

Snakkes!

Skrevet

Hvah??? Glemme meg? Har jo termin samme dag som Maddemor her, Ønsk meg velkommen, med en eneste gang (akutte svangerskapshormoner her, ja;-)) hehe, neida.

Skrevet

Ja, nå ser jeg jo at jeg som deg Ibhu begynner på bli en gammel traver her inne:) he he! Neida. Ser det er utrolig mange fødeklare her inne, men har jo selskap av dere da jenter:) Hvordan er formen deres da?

Jeg sliter litt med rygg og bekken men ellers i fin form:)

Noe må vi da kjenne med baby imagen:)

Skrevet

Velkommen skal du være.. Jeg er nesten minst jeg også her, har termin 5 juni.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...