Gjest Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 må få anbefale en fotgele' fra yves rocher. den heter Lavande Essentielle Icy anti-fatigue gel for hot feet. Fikk den i dag, og den kommer til å redde livet mitt. Endelig slipper jeg å ligge våken om nata og ha ørten puter under beina! Kan bestilles på: www.yves-rocher.no
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Den har eg også bestilt, ventar berre på at den skal kome i posten. Bestilte den i den forrige tilbodsavisa, men den har jo ikkje kome enno (det er sikkert ein mnd sidan eg bestilte). Dei har ikkje vore såå treige før... Kjøpte masse fotpleie-ting, sidan eg rekna med at det kom til å kome godt med i løpet av svangerskapet, og no har eg akkurat byrja få litt hovne leggar...
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Oj, her tok d ca en uke! gled dere til den kommer ihvertfall, den er helt nyyydelig! har smurt den på nå, og beina er ikke hovne lenger. er sånn kald eucalyptusfølelse og lukter sånn lavendel/eucalyptus. bestilte to stk, men tror jeg kommer til å bruke flere tuber i løpet av svangerskapet
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Såg på kvitteringa eg fekk på mail at eg hadde bestilt den 18. feburar. Men det kan hende det tek litt lengre tid sidan eg er medlem der, sidan dei har fleire ordrar som skal gjennom (med tilbod og slikt). Fekk i alle fall kremen til ufattelige 24 kroner!!
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 det kan jo være... jaja kommer sikkert snart. og prisen er ingenting å klage på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå