nurkimagen.com Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 guten min har hostet i 3dager.har ikke feber,men er hes+renner i nesen.er littbekymret-bør jeg dra til lege i morgen?Var paa helsestasjonen idag,der mente de at det kunne være rs-virus...
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Virker han tett`??? da mener jeg i brystet. Min var nese tett i nesen 3 uker, tiltiders veldig surklete, da var hun bare 6-7 uker gammel. men jeg var ikke hos legen, fordi hun ikke slet med pusten og ikke virket tett i brystet. Det kan være rs, eller ikke være rs. Så lenge ungen ikke er tett i brystet, gjør ingen ne som helst, selv om det skulle være rs positiv.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 ville nok tatt en liten tur til legen sånn i tilfelle.....de er der for oss når vi trenger de, og hvis man er usikker så er det godt å kunne benytte seg av ekspertisen:)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Man skal alltid ta kontakt med lege når barn under 3 mnd hoster.
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 De andre kan ha rett, er man usikker, så kan du få sjekket for sikkerhets skyld. Det hører med til historien at jeg selv jobber som sykepleier på en barneavdeling og jobber med tette barn vinterstid. Jeg observerer, og vet når ungen er tett eller ikke. Ta tur til legen du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå