Gå til innhold

Redd


veslamøy

Anbefalte innlegg

Uff er så utrolig redd hele tiden for og miste barnet. Er jo bare i uke 6 ennå, jeg har aldri vært gravid før. Aller første gang. Kjenner etter symptomer hele tiden. Blir nervøs når jeg føler at symptomne som kvalme o.l avtar. Tenker da at nå mister jeg det sikkert. Står jo skrevet flere steder at mange som SA mister symptomene sine. Hvordan kan jeg vite at embryoet/fosteret lever? Jeg er skikkelig kjemperedd. Får ikke sove heller siden jeg bare går og er redd for å miste.. Noen fler som har det sånn? Eller har noen erfaringer de vil dele med meg for å gjøre meg mindre redd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei.

 

Jeg vet hvordan du har det! Jeg hadde en SA i januar og nå er jeg gravid igjen og livredd! Tror jeg blør hele tiden, sitter på jobb og plutselig "kjenner" jeg at jeg blør...løper på do...og jeg blør IKKE!! Like glad hver gang!

Men nå har jeg begynt å tenke at slik kan jeg ikke drive på i 9 mnd, da blir jeg jo gal. Så nå prøver jeg å tenke positivt, og skulle det gå galt igjen så er det en grunn for det. Kroppen ordner opp selv, og når vi er så kort på vei er det ingenting vi får gjort uansett. Vet ikke om dette hjalp noe, men tenk POSITIVT! :-)

 

Line Lavendel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på akkurat samme måte, går hele tiden og kjenner etter og føler så ofte at jeg ikke er gravid i det hele tatt. Plutselig kommer kvalmen tilbake og da blir jeg så glad! Men det er faktisk ingenting man kan gjøre utenom å leve sunt og la naturen gå sin gang. Tror ikke det er bra å bekymre seg for mye, tror fosteret har godt av at du er i godt humør:) Hvis du skulle abortere er det fordi det er noe galt m fosteret og naturen rydder automatisk opp. Slapp av så mye du kan, lytt til kroppen og lev sunt så er det mindre sjans for at det skjer:)

 

Klem fra meg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...