mammaentiltrulte Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 nå har jenta mi brukt sin for første gang. har vist veeldig interesse for det vi har spist om dagen. så nå fikk hun prøve den med en liten pærebit oppi og sutter som en gal. tydelig at det er veeeldig godt. flinke jenta mi :-)
kleenex Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 HiHi Ja den er genial! Mini er helt vill når han får den og sutter og sutter, skikkelig gøy å se på!
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 å, ja!! er det ikke søtt!! Første gang Linea fikk spise av sin,satt hun i 20 min og sa mmmmm. Når jeg tok den fra henne begynte hun å sutre. Hun var helt rød på haken etterpå, fuktutslett.
Jente 28 Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Slik en vil vi og ha.. Hvor kjøpte du den og hvor mye koster den? Hvor gamle er de når de kan bruke en slik en?
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Jeg kjøpte vår på fru Lyng, men finnes nok på de fleste utstyrsbutikkene. Koster rundt hundrelappen for et håndtak og en pose. Jeg har begynt å bruke den etter at hun begynte å spise fastføde, 6 mnd.
Tiddelidu Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 Vi har nettopp kjøpt en sånn vi også! Helt genial. Han elsker pære i! Kostet ca 160kr for to stk, med to ekstra nett, på babybutikk. Det er en nettside oxo som har den, men husker ikke hvem..
Jente 28 Skrevet 14. mars 2007 #7 Skrevet 14. mars 2007 Har jo ingen bilder av åssen denne feederen ser ut, men putter dere bare frukt i biter inni den og gir til baby? Sikkert veldig dumt spm, men aner som sagt ikke åssen denne tingen ser ut..
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. mars 2007 #8 Skrevet 14. mars 2007 Det er et lite hvitt håndtak som du fester en liten netting pose på. I posen putter du frukt biter, ja. Lurt om det er en myk frukt. Fant bilde på en hjemmeside http://sandererika.blogg.no/270207095725_babyfeeder.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå