Gå til innhold

Hmm... Jeg har en teori..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tykke babyer er senere til å reise seg og gå, fordi de er tyngre i rompa. Tykke babyer ruller også senere fordi bleierompa blir en slags "buffer" som hindrer dem fra å rulle så lett.

Er jeg helt på jordet her?

Jeg har tykk baby selv, så ingen hets til tykke babyer, altså! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur du e litt på jordet, førr æ veit om fleire som va stor som baby og som gikk kjæmpe tili... men det e vel førskjell på de tjukke babyan å da...

Skrevet

Det er jo noe i det noen ganger - litt bedagelige unger blir jo kanskej litt rundere - også blir det vanskeligere å røre seg og så videre...:-)

Søsteren min sin minstejente var skikkelig god å rundt og ble sååå sint når vi la leken slik at hun ikke nådde den; hun skulle ikke bevege seg nei!! Nå er hun ti og står mer på hendene enn på føtterne - så det har virkelig endret seg:-)

Skrevet

Passer hos oss! Hun er lang og tung... Krabbet ved 12mnd, gikk ved 18. Rullet begge veier ordentlig etter hun begynte å gå!

Skrevet

Ifølge min helsesøster er det slik. Hun tror det er så mye tyngre å røre seg og de er mye mindre smidig enn mindre babyer.

Kanskje det bare er trøst siden jeg har en kjempe-baby. :)

Skrevet

Tykke bebier kan og ha problemer med og sitte pga bolle magen sin :o)

Det hadde eldste frøkna vår og det var hs som sa det var pga bolle magen :o)

Skrevet

Vet ikke om det er noe i det, men mamman min hadde en god forklaring på hvorfor jeg ikke lærte meg å krype før jeg var ganske stor. Hennes teori var at jeg ikke nådde ned (pga store valker på magen) ;-)

Jeg var ikke spesielt treg å gå eller stå derimot, så ikke vet jeg...

Skrevet

Ungen til søskenbarnet mitt var 8,5 kilo ved fire måneder, og hun krabbet og reiste seg opp til stående selv når hun var syv måneder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...