pillis Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Vi skal ha et bryllup der det står mørk dress på invitasjon, har ikke lyst ¨på et alt for høytidlig bryllup. Men nu lurer samboeren min på hva han skal ha på seg og jeg vet faktisk ikke. Hvordan er med mannens klær? Hvilke valgmuligheter har han? Han kan vel ikke være for stivpyntet når ikke gjestene er det eller???? Noen som vet.
Vannmann35 Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Her står alt du trenger å vite om dette temaet http://www.dbas.no/artikler/samlemappe_moter/db_8/sjakett.asp
sussa4 Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 Samboeren min skal bare ha en helt vanlig sort dress. Vi skal også ha det hele veldig enkelt. Vi har faktisk skrevet Valgfritt på antrekket til kaffegjestene
sussa4 Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Glemte å si at jeg også skal skifte utover kvelden (er i alle fall planen) til hvit penbukse og en fin topp ( Skal gå med brudeskoene og beholde brudesveisen slik at jeg er "litt" brud da også
♥Snulder Skrevet 16. mars 2007 #5 Skrevet 16. mars 2007 Vi har ikke kleskode på invitasjonen i det hele tatt. Regner med at gjestene vår er oppegående nok til å skjønne at man ikke kommer i bryllup i joggebuksa:) Brudgommen kan vel i og for seg pyntes med akkurat det han har lyst til å gå i. Regner med at bruden skal ha brudekjole?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå