Gå til innhold

Har noe(n) hatt kontakt med sønnen min (3 1/2)??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er straks fire år og utvikler fantasi. Det er til gjengjeld om Tom&Jerry og andre figurer/familiemedlemmer jeg kjenner igjen når han vil fortelle meg eventyr. Jeg er bare veldig usikker på en av historiene hans nå som gjør at jeg vil rådføre meg med dere som kan "se" her på forumet.

Han har ved tre anledninger fortalt den samme historien:

"Mamma, husker du vi var hjemme så var det noen som sa hallo til meg? Så kunne jeg ikke se hvem det var". "Hvor var du da?" svarer jeg. Jeg var på soverommet. "Var det en gutt eller jente som sa hallo da?" spør jeg. "Det var som en mann" tror jeg han svarte.

Det går kanskje en måned igjen før han sier det samme.

Ikveld igjen når vi legger oss gjentar han historien. Han sier flere detaljer, som at noen sa hallo og at han var for redd til å snakke. Og at jeg var i gangen ved skoene og han var så redd han turte ikke rope på meg. Han sa han klarte ikke prate. Han var redd for han fant ingen steder å gjemme seg for stemmen. Han så ingen. Så brast han i gråt og fortalte mer mens han klemte meg: "Så tok jeg papiret med skrift på og så bare flydde det. Så tok jeg det igjen men det bare flydde". Jeg svarte at mamma passer på deg og han skulle ikke være redd. Nå har han sovnet, men gjett hvem som er redd nå? Jo det er meg, det!

Hva er det som har skjedd med sønnen min, har det skjedd noe?? Han er født 17.04.03.

Takk for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj..

kansje få noen husrensere til å se på det?......

Hvor bor dere hen?

Skrevet

ikke bli skremmt om jeg sa det nå da..bare sånn tilfellet:)

Skrevet

Ja, du sier noe der. Vi bor i Oslo...

Skrevet

Ja, jeg har sendt henne mail nå. Tusen takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...