Gjest sug lut satan i toern Skrevet 18. mars 2007 #2 Skrevet 18. mars 2007 Jeg synes den var langt kjedeligere og mer skjematisk på en treg og tradisjonell måte enn jeg hadde forventa. Den gjør ingenting for campus novel-genren, den er blek og avkrefta og humørløs i forhold til David Lodge, den er kvasipsykologisk uten ironi og den varte og rakk...
Rasko Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2007 Haha!!!!!!!! Du kan å få sagt det! Nå har jeg kjempet meg et stykke ut i boka, men den er rett og slett ikke fengende nok, og havner herved i kategorien "Bøker som jeg ga opp å lese".
Gjest Skrevet 19. mars 2007 #4 Skrevet 19. mars 2007 Jeg leste den ferdig - du går ikke glipp av noe, kan jeg trygt si. De små se&hør-vibrasjonene man får om man har kjennskap til Blindern og personligheter der er uansett så små at selv ikke de gir god nok uttelling.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2007 #5 Skrevet 22. mars 2007 Jeg har lest den - og synes den var interessant. Men jeg jobber i samme miljø dog, men helt annet fag.
mira05¤mammaen til Ingeborg¤ Skrevet 5. april 2007 #7 Skrevet 5. april 2007 Jeg likte den godt! Veldig glad i Uris måte å skrive på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå