Gå til innhold

"De beste blant oss" av Helene Uri


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lest den? Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Jeg synes den var langt kjedeligere og mer skjematisk på en treg og tradisjonell måte enn jeg hadde forventa. Den gjør ingenting for campus novel-genren, den er blek og avkrefta og humørløs i forhold til David Lodge, den er kvasipsykologisk uten ironi og den varte og rakk...

Skrevet

Haha!!!!!!!! Du kan å få sagt det!

 

Nå har jeg kjempet meg et stykke ut i boka, men den er rett og slett ikke fengende nok, og havner herved i kategorien "Bøker som jeg ga opp å lese".

Skrevet

Jeg leste den ferdig - du går ikke glipp av noe, kan jeg trygt si. De små se&hør-vibrasjonene man får om man har kjennskap til Blindern og personligheter der er uansett så små at selv ikke de gir god nok uttelling.

 

Skrevet

Jeg har lest den - og synes den var interessant.

Men jeg jobber i samme miljø dog, men helt annet fag.

 

 

  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg likte den godt! Veldig glad i Uris måte å skrive på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...