Gå til innhold

Bæresjal og beibi i pute

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et bæresjal, Moby Wrap, som jeg har så lyst til å bruke, men siden gutten min ligger i pute og jeg fikk beskjed av fysioterapauten om at jeg ikke kunne bruke Baby bjørn har jeg ikke turt. Er det noen som vet om det blir samme gale belastningen på hoftene i bære sjal som i bæresele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Det vet jeg desverre ikke, men babyen min har også pute og jeg skal til ortoped med han imorgen. Jeg skal prøve å huske å spørre ortopeden om bæresjal. Gutten min er tre uker... Har du vært på ultralyd med gutten din? (ser at han er tre uker eldre enn min..) Hva bruker dere under puta? Vi bruker stort sett bare body og strømpebukse. Vet du om noen benklær som går over puta?

Mange spørsmål til deg her og jeg som ikke kunne svare på ditt ene..Skriver imorgen hva ortopeden sa om bæresjal:-)

Skrevet

Snuppa mi ligger med puter og jeg bruker en litt stor ullbukse

utenpå puten hvis det er mildt når vi skal ut.Men under er det stort sett

body og strømpebukse.

Skrevet

Så vidt jeg vet fordeles vekten bedre over hele setet i sjal, og det er derfor mye bedre å bære barna i det, ergonomisk sett. Jeg er ikke ekspert på dette, men gå på tettinntil.com og spør ekspertene der. Bæresjal er i hvertfall å anbefale fremfor bæreseler både for deg og barnet. Jeg har ringslynge og ikke brukt den så altfor mye, men har prøvd både sjal og mai-tai og det var veldig godt for både meg og Linea. Så hvis fysioterapauten din sier det er greit og du har tenkt til å bære en del så kjør på!!

Skrevet

Vi var på ultralyd da han var 3 dager, skal på ny i neste uke. VI har ingen klær som går under puta annet enn body og strømpebukse. Vi tar heller puta utpå dressen når vi skal ut. Spent på å høre svar i morgen!

Skrevet

pia våres har åsså puta, når vi va på sykehuset sa ho at vi ikkje måtte bruke baby bjørn, men bæresjal kunne brukes.

Skrevet

takk for svaret, var akurat det jeg var ute etter:-)

Skrevet

Da har jeg vært hos ortoped, med sønnen min, som sa at han ikke så noe i veien for å bruke bæresjal.

I tillegg kan jeg fortelle at vi fikk beskjed om at vi ikke trengte å bruke puta lenger. Og vi som nettop har kjøpt tre kule trekk til puta:-) Om noen vil kjøpe send en beskjed så sende jeg bilde. Str. 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...