Gå til innhold

Andre som blander seg! Grr..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre her som opplever at andre (oftest eldre /erfarne kvinner) blander seg oppi hvordan man steller babyen og sånn?? Syns stadig at folk liksom må kjenne nedi vogna om han er for varm, for kald, kommer med kommentarer på hva jeg må gjøre(eks begynn med grøt! etc) og passe på å ikke gjøre(pass på at han ikke ligger i trekken når han er på gulvet da! etc). Hallo!!!Kanskje jeg ser ung ut, men jeg er 27 år og har jobba i mange år i bhg! Det er sikkert velmenende, men fader heller- jeg greier da å passe på babyen min, selv om dette er min 1.fødte! Kjenner jeg blir irritert altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg får høre det fra mine barnløse venninner jeg da. De har jo passet et barn for 5 år siden så da er de automatisk best på småbarn. Fryktelig irriterende.

Skrevet

jaaaa min mamma!! jeg har for lite klær på jenta eller så har jeg for mye klær på..og må for all del ikke ta opp jenta når hun skriker eller la henne sove i senga lamme meg for da blir hun bortskjemt....!!!! osv... irriteranes..

Skrevet

HI her...

Ja, jeg har vært borti det og.. "Ja, du må jo bare slutte å la han være avhengig av puppen..." ..."la han skrike til han ikke orker mer.." etc.. Hørte her om dagen at ei jeg kjenner hadde sagt at " jeg skal hvertfall ikke være kjedelig å aldri ut på fest når JEG får baby..." Gjett hvem den var retta mot liksom...

Skrevet

HI:Min mor er heldigvis ikke sånn, men har også fått flere sånne "instruksjoner" av andre familiemedlemmer og bekjente... J*** irriterende ja. Kan ikke folk slutte å si fortelle hvordan vi skal behandle VÅRE barn...

Skrevet

min mor er helt ekstrem..hun maser ALLTID på at datteren min har for lite klær på seg.. men så lenge det er henne så er det greit..fordi jeg sier bare ifre med engang... hun maser også på dette med ammingen..mener jeg MÅ slutte å amme no når hun er blitt 10 mnd.. men jeg kommer til å ville amme lenger enn det..hun spiser ikke så mye fast føde enda at det holder for henne..og hun vil ikke ha mme..

mange som sier det er bare å ikke gi pupp.herregud..skal jeg sulte henne da eller?

Skrevet

Moren min, svigermoren min og bestemoren min er alle sånn. De vet alle best, og de har helt forskjellige meninger.

"Fremmede" er som regel bare opptatt av hvordan det går med ammingen...:-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...