familien kaos- komplett Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Det verker og verker i høyre halvside.. ryggen, rumpa, bekken og nedover i benet. er 18 uker på vei, og hatt tidlig bekkenløsning i de to forrige svangerskapene. Nå har jeg vært i knallform (så god form at jeg hele tiden har gått og bekymret meg for at babyen ikke lever og sånn, noe så dumt i steden for å sette pris på at man er frisk og i farta, så lenge det varer..), og innbilt meg at det skal jeg være resten av tiden, hahaha. Jeg er så fast bestemt på at jeg skal jobbe fullt fram til sommeren, for jeg trives så godt, og vil fullføre det jeg holder på med der. Har planlagt ferie til danmark i juni, og vært sikker på at det skal gå bra (har lurt litt da, så har avbestillingsforsikring). Vil bare ikke, men virker nå som BL er på vei for fullt. SØREN SØREN SØREN. Må bare klage ut litt;(
Aurora.m/nr.3 Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Vet ikke om det hjelper, men har du forsøkt å gå til osteopat? Jeg har slitt med vond nakke og rygg siden en kollisjon for omkring tolv år siden, og vært hos fysioterapeut og kiropraktor. Kiropraktoren har hjulpet meg, men må regelmessig tilbake for å få en knekk. For fjorten dager siden var jeg til osteopat, og har følt meg veldig bra etterpå. Har også slitt med en hoft som jeg tror er knyttet til svangerskapet, og også den er nesten helt bra. Jeg tørr nesten ikke tro at det er sant... Det kan jo være verdt et forsøk!?
familien kaos- komplett Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2007 ja, det er sant, det har jeg hørt noen som anbefalte for flere år siden. Det må da virkelig være verdt et forsøk, det skal jeg gjøre! Takk takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå