Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har barna deres kosedyr i sengen? Tror vår datter ønsker noe å kose med ved leggetid, men jeg er litt redd for at hun kan stappe deler av det i munnen og ikke få det ut.. Vet det høres litt småhysterisk ut, men det sjedde på leketeppet hennes en gang. Hun hadde stappa ene foten til bamsen i munnen, og blåste og fekta med armene og måtte ha hjelp til å ta den ut..

Hva bruker dere?

(hun er forresten 6 mnd) :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Martin hadde kosedyr i senga si til han ble rundt 5 mnd, da tok jeg de bort så han ikke skulle få de i ansiktet.

Skrevet

vi har innimellom når han gir uttrykk for det hatt en klut i sengen som han koser med / sutter på!!! Han er 6mnd

Skrevet

Gutten min er "avhengig" av 2-3 bamser i senga si :) Gode og mye å kose med. Litt store, og ingen løse deler. :)

Skrevet

Kosebamser o.l. anbefales ikke å ha for mye av i sengen. De er enorme støvsamlere - ikke bra med tanke på allergier osv.

Skrevet

Hun har en sutteklut, en sånn klut med bamsehode. Den har hun hatt siden dag 1, ligger alltid og fikler med den før hun sovner. Hun er 8 mnd

Skrevet

Snuppa på 9 måneder har alltid hatt sitt kosedyr i senga, men ikke sett at hun har det i munnen, så har ikke vært bekymret sånn. I øvrig har vi ingen løse ting i senga.

Skrevet

Lukas har en liten ku-bamse som han holder rundt. Nesen putter han opp i hjørnet på sengen sin :-) Når han ikke ligger på magen da :-(

Skrevet

Eline har hatt en løve i senga fra hun var 9 dager, er 13 mnd nå og har blitt helt "avhengig" av den.

Hun bruker verken smokk eller tommel og jeg har skjønt hvorfor:

Halen til løven er nemlig suveren til å sutte på.

Det med støvsamling har vel også litt med oss å gjøre hvor ofte vi vasker og lufter/rister disse kosedyrene. vi har anskaffet oss en ekstra løve så det er stadig en i vaskekurven på badet.

Skrevet

Gutten min på 10 mnd. har en myk bamse i senga (en liten hvalp). Den har han hatt i sengen siden han var 3 uker gammel og han er ganske så avhengig av den bamsen. Han skravler og koser med den før han sovner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...