Gå til innhold

Ny vogn til syden????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte ny vogn, simo kombi, da lille pjuske kom til verden. Nå skal vi til syden og jeg har hørt at vognene kan bli ødelagt på flyet. Hva anbefaler dere? Kjøpe ei trille? Vi tenker det må være det beste for babyen å ha sin egen vogn og bag å sove i. Hun er 4 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere skal ha trille etterhvert hadde jeg kjøpt den nå og tatt den med istedet. hun klarer seg nok uten bag når det er varmt og godt, men elelrs så kan man evt kjøpe en sooftbag. Den koster ikke mer enn 400 kr.

men vi dro til varmere strøk da lillegutt var 6 uker og da hadde vi ham barre i trillen uten softbag.

Skrevet

Hvor lå ha om natten da?

Skrevet

Vi kjøpte en Peg Perego trille vi, som man kan legge ned ryggen på, også en softbag. Funker kjempe bra, og vi reiser på tirsdag.

Trilla bruker man jo senere uansett....blir sånn senter trille og sånn man drar på ferie med, for den blir jo så mye mindre enn simo vogna.

Softbagen sover han i på natta...om den står i vogna eller ikke får vi se, men unansett, tror det kommer til å funke kjempe bra :)

Skrevet

Ja det hørtes lurt ut :) hvor mye måtte du betale for det da?

Skrevet

Reiser også til syden snart. minsten er da fem mnd. Har kjøpt maclaren trille. Utrolig god vogn. Kan virkelig anbefale denne. Veldig lett å trille... Full liggestilling. Taket kan vippes frem så får man ekstra solbeskyttelse hvis nurket skal ha seg en lur.

Skrevet

Den kostet 2500 på Fru Lyng, den er sååååå fin, den er grå og turkis, og den er kjempegod å trille. Lett og legge sammen, blir liten når man bretter den sammen og den er ikke tung heller. Gleder meg til å bruke den. Så lager vi bare en liten lun "hule" for han med soft bagen når han skal sove om natta:) Blir så bra så..

Skrevet

På den reisen var vi roivat så han sov i reiseseng, men elelrs kan du ringe hotellet og høre om dem ikke har sprinkelseng. De fleste hoteller har det :)

ellers så er som sagt softbag en fin løsning :)

Skrevet

Tusen takk for masse tips :) skal dra å se på vognene i dag jeg.

Skrevet

Jeg tar med den vogna vi bruker til vanlig når vi skal til syden. Om den blir ødelagt så har vi jo reiseforsikring så da får vi jo ny eller den blir fikset. Vi har ikke penger til å kjøpe ny trille når vi nettopp har kjøpt en dyr sydenferie for familien..

Skrevet

bare vær oppmerksomme på at om noe går galt med vognen så kan man måtte regne med å vente 6-8mnd før den blir reparert.. uavhengig av forsikring.. vogna mi ble ødelagt av sas og det var den beskjed jeg fikk av babyshop som skulle fixe vognen... vil derfor ikke anbefale å reise med vanlig vogn ettersom vogner har en tendens til å ødelegges.. vil anbefale å kjøpe en reisetrille... skal selv ut og reise snart og kikker etter reisetrille nå..

Skrevet

det går an å kjøpe en koffertliknende bag som man kan ha vognen i så den ikke blir ødelagt. er jo begrenset hvor mange vogner man har råd til da. vi har simo kombi, skal kjøpe tfk og må ha reisetrille. uff...

Skrevet

iselin, sa de at det fint gikk an å bruke den til så små babyer? er det en slik vogn man kan ha til vanlig også, selv om gullet bare er 3 mnd?

Skrevet

Har vært å sett på triller i dag og jeg fannt en billig en til 1000 kr. En carena vogn som det går an å legge ryggen helt ned på og som kan brukes opp til 18 kg. Vurderer å kjøpe den da, men er ikke sikker.

Skrevet

Da har vi fått tak i vogn også kjøpte vi en soft bag som nusket kan ligge i om natta og oppi vogna men saueskinnet. Tror det blir kjempebra :)

Skrevet

Jeg har kjøpt carena trillen til nurket mitt, vi skal reise om 1,5 uke og da er han bare 2 mnd. tror det skal gå kjempefint med den, selv om han er litt liten for en trille da, men heldigvis er han en stooor gutt for alderen!

Bedre at en vogn til 900,- blir ødelagt enn den til 5500,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...