Gå til innhold

Vet dere hvor stor babyen deres er? Uke 26-28..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på 3D UL i uke 26 (er 27 nå), og da var snuppa på nesten 1kilo!

Det er vel normal vekt i uke 28 tror jeg... Lurer på om jeg kanskje er lenger på vei eller så vokser hun bare fortere enn gjennomsnittet...??

Hvor store er babyene deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på 3d ul forrige mandag, var da 26+3, og da regna ho pjokken til å være ca 940 gr, så litt større enn gjennomsnittet... Og målte også da til at han kommer til å bli ca 4 kg ved fødselen, sånn ca =P

Skrevet

var på ul idag, er 27 og 0 dager på vei, jenta var 1341g. Men det er jo ikke 100% sikkert, man må regne med pluss/minus ca 300g sa gynekologen?

Skrevet

Slik jeg har forstått vokser de små ganske så ulikt i magen, akkurat som etter fødselen. Det er vel derfor de har ultralyd mellom uke 18 og 20, fordi det er på det stadiet de mener de er mest like i utviklingen, og kan beregne terminen best mulig. Snuppa di har sikkert en kraftig vekstperiode nå, eller kanskje du rett og slett er så heldig å føde før tiden!?

Skrevet

Nei, IKKE si det, jeg vil ikke føde enda, altfor tidlig:(

Skrevet

Jeg var også på Ul da jeg var 26+0. Gutten var 14% over snittet ov veide 1050g. Kjempefint at han er litt stor synes jeg, særlig når jeg vet at han kommer i uke 34. Men under vanlige omstendigheter ville jeg absolutt gått til termin.

Skrevet

Best å gå til termin så lenge alt er normalt,vel.. ;)

Meen jeg lurer litt på hvordan symfysemålene deres har vært? Har de ligget over det grønne feltet?

Har ligget over hele tiden og legen mente det kubbe bli en stor baby..men sf mål gir vel ikke grunnlag for å kunne si størrelsen på barnet??

Vel, hva sier der? Har dere ligget over?

Skrevet

Nei, ikke mitt, den har heller ligget på grensen til å være under. grensen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...