Gå til innhold

Pudding-mage!!


påTjukka81

Anbefalte innlegg

Jeg har fått skikkelig pudding-mage!! Er det flere som har det?? Jeg hadde ikke helt flat mage fra før, men den holdt seg såpass at jeg klarte å "holde" den på plass :P Men nå er den skikkelig pudding! Oppblåst er jeg også...satser på dette forsvinner snart...for det er jo lenge til jeg egentlig skal få mage!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HAHAHAHAHA :D Utrolig bra!!! Måtte le høyt her jeg sitter!!! Jammen godt å le litt bomper'n!!!!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så sant,så sant!! hvor langt er du på vei da? jeg er ikke mer enn 5+4 jeg...tihi...lurer på hvordan jeg vil bli seende ut!! look alike keiko, eller no;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 6+4, men har følt meg sånn i over en uke iallefall..kanskje litt lenger :P Jammen godt jeg ikke er alene i puddingmage-klubben :D hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er en trøst at det er flere v oss!! blir bra når det beggyner og komme litt ordentlig har mage, så blir den forhåpentligvis hard...

har dere tenkt på at det snart er sommer og bikini sesong...tihi...stilig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal for en gangs skyld stråle i bikini har jeg tenkt:) Med fine kulen på magen:)!! hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mistanke om at jeg blir litt sånn dvask gravid denne gangen…… ja ja, spennende er det no likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og flere skal det bli......!! :) Jeg er bare 6+5, men føler jeg er nesten halvveis. Magen var stor fra før, men nå har jeg aldri sett på maken!! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 6+6 og jeg åsså føler meg veeeeldig oppblåst, og det er klinisk umulig å holde inn magen på samme måte som før... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei .-)

 

Jeg melder meg inn her jeg også :-)

 

Gleder meg til den ordentlige magen begynner å komme !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gleder jeg meg til også.. har dere gått opp i vekt også? det har jeg.. 6 uker på vei og allerede 2 kilo opp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Melder meg også inn. Er 6+5 og ser ut som jeg er 4mån på vei:) Hi hi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg også inn her.... skal nok en rull med duck tape til for og få magen "flat" igjen nå ja:) hihi,.,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå...så godt å se at vi er så mange i pudding-klubben :D Hihi!

Litt deilig å sitte alene hjemme foran pc'en og la magen "henge" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig med deg påTjukka81....:) bare åpne bukså og la det henge utover:)hihi, stakkars sambo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg melder meg glatt inn i pudding klubben.. hadde nesten helt flat mage, nå er den bare , ja pudding.. er 5+3 men kan se ut som jeg er halveis.!

Gleder meg til sommer'n og bikinien skal på.. skal vise den flotte kulen på magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gleder jeg meg til å:) vise frem kulen...hihi, kommer sikkert til å gå så godt som toppløs hele sommeren, og strutte litt og være stolt..(håper jeg:) hihi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...