Gullklompane mine Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Jeg bruker tummy tub til tulla mi på 10 mnd, men den begynner å bli i minste laget. Kan dere komme med tips til hvor jeg kan finne en bra balje? Har ikke badekar.
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Ikea sin er stor og fin. Ellers har vi en som er kjøpt på Rudo. Nå har vi bytta til tummytub og vil bruke den til den ikke passer mer, så gå over til den andre vi hadde i starten igjen.
selfangerkjerringa Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 ikea, turkis, antiskli både under og oppi, 69kr
OsloMor Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Hei! Vi har også den "Ka-ping" nevner fra IKEA, og den er ganske fin synes jeg. MEN, det er ikke propp i bunnen i balja, noe som resulterer i at jeg må helle ut vannet ved å løfte balja.TUNGT!!! Så moralen er. Kjøp med propp i bunnen;-)
kajak&Daniel Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Jeg har kjøpt balje på ikea. Så vi bruker den nå. Har også en tummy tub, men har ikke brukt den på en god stund nå... I balja fra ikea er det gummi så den ikke sklir under, og også noen gummistriper oppi, slik at ikke han sklir så lett.. Nå vet ikke jeg hvor stor babyen din er, men baljen passer iallfall til lillegutt som er 4,5 mnd.(og ca 65.5 cm på siste kontroll)
Gullklompane mine Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2007 Takk for svara. Jeg bor langt fra ikea, så jeg må nok finne balje en annen plass. Skal sjekke ut babyutstyrsbutikken. Kanskje de har på obs?
~Tjorven,overtid~ Skrevet 14. mars 2007 #7 Skrevet 14. mars 2007 Vi kjøpte badebaljen vår på Barnas Hus,den er kjempe fin..med propp..
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #8 Skrevet 14. mars 2007 Vi kjøpte bare en stor balje fra Sparkjøp, vi. Ikke propp i, men hun sitter jo inni dusjen og plasker så det går fint. Neste gang blir det nok en enda større fra Europris. Blir den for tung å velte får jeg bare bruke en liten bøtte eller noe å øse da... Ikke verre enn det, tenker jeg da..
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #9 Skrevet 14. mars 2007 Jeg har kjøpt en på babyshop, riktignok ganske dyr ( 400) men kjempe fint. Er sånn termometer, propp, og pumpeflasker på kanten som man kan ha såpe i. =) Anbefales=)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #10 Skrevet 14. mars 2007 Til Angelina24&Mathias 12.01.07: Ble så nysgjerrig på badebaljen du snakket om,så måtte inn på nettbutikken å se:) men så ingen som jeg syntes passet til din beskrivelse...var det på nettbutikken du kjøpte den? Hørtes ihvertfall super ut da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå