Gå til innhold

Forslag til brudevals???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et eller annet...er helt grønn....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Engelskvals eller wienervals? Det er jo forskjell i hvor fort de går.

Men 'Danser mot vår' av bettan f.eks er jo en fin vals.

Skrevet

hører mange som skal ta "tre nøtter til askepott"

Skrevet

En rolig melodi dere begge liker, uansett sjanger. Trenger IKKE være vals.

Skrevet

Vi skal satse på "danse mot vår". Må bare prøve å finne den instrumental. Noen som vet hvor jeg kan finne den?

Skrevet

Gå inn på www.danselovene.com der finner dere forslag til vals og ligger også noe musikk du kan høre...bla. Danser mot vår...instrumental.

Skrevet

vi skal faktisk ha vår sang som er Kiss med Forever..... den er bare så nydelig!

• 1 måned senere...
Skrevet

kan man laste ned instrumentalversjonen av danse mot vår . som ligger på daselovene?

Skrevet

Har dessverre ingen forslag... Men eg å sambo har lyst til å "valse" etter en sang m Bon Jovi... Men får se ka vi får til...

Skrevet

True love med Elton John i duett med ei til.... Litt sakte vals, og ikke helt typisk...Funka supert for oss..

Skrevet

Vi skal danse etter " Jag trodde änglarna fanns" med Ole Ivars - det tror jeg blir gøy! Egentlig er sangen vår "tusen bitar" med Bjørn Afselius (Den var veldig poppis i -91, da vi møtte hverandre), men jeg tror det at det vil lage stemning med litt Ole Ivars. Gleder meg :-) Og veldig uventet tror jeg, -er egentlig en "støver" etter gamle Power Ballades.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...