LilleBobble Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Er hele 8 dager til UL, men jeg er så spent på kjønnet og lurer på om noen har lyst å tippe litt for meg mens jeg venter? Oppdatering følger selvfølgelig etter UL:) - Første barnet - Veldig kvalm de frem til uke 8, kun kveldskvalm siden (er det fortsatt) - Veldig trøtt og sliten - Fått ganske mye mage til å være førstegangs, syntes tidlig - Stor appetitt på appelsiner og annen frukt (med unntak av epler), sjokomelk og salater. - Lite hormonell før inntil de siste ukene - Uren hud Så, hva tror dere, venter vi en liten gutt eller jente?
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 tipper gutt jeg skal selv på UL neste onsdag, så er veldig spent på hva det blir.. men tror jeg for en til jente
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 jeg tipper også gutt, selvom kvalme er typisk jente-tegn:P
MomInUSA Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Jeg er sikker paa at du faar jente - appelisner - jeg greide ikke aa drikke appelsinjus naar jeg var gravid med gutten (ble kvalm)- naa naar jeg venter jente - kan ikke faa nok av det - og epler - spiste masse groenne sure epler naar jeg var gravid med gutten - naa har jeg ikke appetitt paa det og greier jeg bare aa spise soete epler (helst gule) + kvalm tidlig - det maa baere vaere jente!!
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 høres ut som meg,jeg har fire gutter:) denne gangen er jeg minimalt kvalm å fryser,blir spennende å se(men ikke før i april på meg da:) foreløpig termin 27 sept.
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 jeg har termin dagen etter deg, firebarns_mamma_med_spire:)).¨ Jeg for min del har vært overbevist om at det er en liten guttebaby inni her fra dag1, har nesten ikke symptomer i det heletatt( hadde min periode med tretthet, men det var det), men så har jeg veeeeldig dilla på appelsin og appelsin jucie, så blir spennende og se;)
MomInUSA Skrevet 14. mars 2007 #7 Skrevet 14. mars 2007 Morsomt at du sier du fryser firebarns_mamma_med_spire:)) - jeg trodde jeg skulle fryse ihjel denne gangen i de foerste maanedene - naa i uke 22 er det foerst at jeg kan ta av meg ullgenseren - husker ikke det var slik med gutten.... (men det var jo paa forskjellig tid av aaret da....) Maa bli rart for deg - og for guttene - om du faar jente naa da....hihi (jeg synest det er vanskelig aa venne meg til jente og jeg har bare en gutt) men de er jo perfekte uansett kjoenn!!
LilleBobble Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. mars 2007 Nå blir jeg ihvertfall spent her, ganske delte meninger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå