Gå til innhold

Noen som vil tippe kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hele 8 dager til UL, men jeg er så spent på kjønnet og lurer på om noen har lyst å tippe litt for meg mens jeg venter? Oppdatering følger selvfølgelig etter UL:)

- Første barnet

- Veldig kvalm de frem til uke 8, kun kveldskvalm siden (er det fortsatt)

- Veldig trøtt og sliten

- Fått ganske mye mage til å være førstegangs, syntes tidlig

- Stor appetitt på appelsiner og annen frukt (med unntak av epler), sjokomelk og salater.

- Lite hormonell før inntil de siste ukene

- Uren hud

Så, hva tror dere, venter vi en liten gutt eller jente?;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tipper gutt jeg :)

skal selv på UL neste onsdag, så er veldig spent på hva det blir.. men tror jeg for en til jente ;)

Skrevet

jeg tipper også gutt, selvom kvalme er typisk jente-tegn:P

Skrevet

Jeg er sikker paa at du faar jente - appelisner - jeg greide ikke aa drikke appelsinjus naar jeg var gravid med gutten (ble kvalm)- naa naar jeg venter jente - kan ikke faa nok av det - og epler - spiste masse groenne sure epler naar jeg var gravid med gutten - naa har jeg ikke appetitt paa det og greier jeg bare aa spise soete epler (helst gule) + kvalm tidlig - det maa baere vaere jente!!

Skrevet

høres ut som meg,jeg har fire gutter:) denne gangen er jeg minimalt kvalm å fryser,blir spennende å se(men ikke før i april på meg da:) foreløpig termin 27 sept.

Skrevet

jeg har termin dagen etter deg, firebarns_mamma_med_spire:)).¨

Jeg for min del har vært overbevist om at det er en liten guttebaby inni her fra dag1, har nesten ikke symptomer i det heletatt( hadde min periode med tretthet, men det var det), men så har jeg veeeeldig dilla på appelsin og appelsin jucie, så blir spennende og se;)

Skrevet

Morsomt at du sier du fryser firebarns_mamma_med_spire:)) - jeg trodde jeg skulle fryse ihjel denne gangen i de foerste maanedene - naa i uke 22 er det foerst at jeg kan ta av meg ullgenseren - husker ikke det var slik med gutten.... (men det var jo paa forskjellig tid av aaret da....) Maa bli rart for deg - og for guttene - om du faar jente naa da....hihi (jeg synest det er vanskelig aa venne meg til jente og jeg har bare en gutt) men de er jo perfekte uansett kjoenn!!

Skrevet

Hei:-)

Jeg tror du venter en liten jente:-)

Skrevet

Nå blir jeg ihvertfall spent her, ganske delte meninger:)

Skrevet

Tipper gutt jeg.....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...