Gå til innhold

Hvilke sanger skal dere ha i kirka???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å skal dere ha solo på noe vis? instrumentalt eller sunget?

trenger inspirasjon...hihi....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke kommet så langt i planleggingen enda... Men - ei jeg kjenner hadde faktisk Shania Twains sang "From this moment" sunget av en solist - teksten passer jo utrolig bra.

Skrevet

Vi skal ha Tir Na Noir av vamp, You rais me up og Halleluja. Litt usikker på om vi får har halleluja. De skal synes en sammen med kirkeorgelet, en med gitar og en eller to av de som duet. Kamerat, min far og en annen slektning skal stå for syngingen,

Skrevet

ME hadde ei som sagt Tir`na Noir...Så hadde me Kjærlighet frå Gud og Bred dina vida vingor som salmer...Var veldig fornøgd med det...

Ho som sang var ein overraskelse til oss,me visste ingenting.Pappa hadde ordna det..Var ikkje eit tørt auge i kyrkje trur eg..I allefall ikkje mitt..!

Skrevet

vet ikke om det er vanlig med 2 eller 3 salmer

men jeg har lyst på kjærlighet fra gud. måne og sol

så får jeg se om det blir en til..

Skrevet

Tror du presten vil la deg spille Hallelujah da? Det er jo ikke noen religioes sang akkurat... Her er hva Cohen selv har sagt om teksten:

“I wanted to indicate that Hallelujah can come out of things that have nothing to do with religion.”

"Hallelujah is a Hebrew word which means `Glory to the Lord.´ The song explains that many kinds of Hallelujahs do exist. I say: `All the perfect and broken Hallelujahs have an equal value.´ It’s, as I say, a desire to affirm my faith in life, not in some formal religious way but with enthusiasm, with emotion.”

Skrevet

Søsteren min skal synge Tir na' noir, og så skal vi ha Kjærlighet fra Gud og Det hev ei rose sprunge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...