Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Jeg har fulgt barna mine til barnehage i snart 8 år. Og overalt er det det samme. Jeg har bestandig fulgt barna mine inn på avdelingen for at både de skal føle at jeg er der for dem, og fordi jeg skal være sikker på at de ansatte ser at barnet kommer. Det er også koselig å treffe de ansatte og veksle noen ord når de har anledning til det. Jeg har engasjert meg i foreldrearbeidet fordi jeg vil at barna skal ha en flott barnehagehverdag. Jeg er ikke den som tier stille når jeg har ideer, men godtar også at ikke alt er gjennomførbart. Jeg merker klærne til ungene med navn, for jeg vil helst ha dem med tilbake. Og jeg tror ikke at de ansatte har fullstendig oversikt over 20 ungers klesskap. Det er såvidt jeg har oversikt over mine to sine klær. Jeg passer på at det er klær etter været, men likevel ikke for mye. Garderoben er liten og det er ikke bra at det flyter med klær heller. Jeg passer på at ungene får med seg matpakke og drikke, sitteunderlag og frukt. Stort sett legger jeg til rette for at de ansatte skal kunne utføre sin jobb på en enklest mulig måte. Mister de en sokk eller en vott, så skjer det. Det er forbruksvarer når man har unger. Siden jeg gjør min del av jobben har jeg også blitt hørt de få gangene jeg har hatt noe negativt å komme med. Kommunikasjonen med de ansatte har alltid vært på topp. Både jeg og ungene setter umåtelig pris på dem, og viser det både ved ord og handlinger. Hadde jeg vært rik hadde jeg sendt hele gjengen på spa. Det hadde de fortjent. Men det er jeg ikke, så jeg får gjøre og gi det lille jeg kan. Foreldre som bare klager kan ikke forvente å bli hørt. Er man stort sett positiv og gjør sin jobb som forelder så blir hverdagen så mye enklere for alle parter. Så til dere som jobber i barnehage, jeg setter pris på jobben dere gjør og har full tillit til at dere passer på mine barn på en meget tidfredsstillende måte den tiden jeg er på jobb.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Signerer denne jeg :-) Har hatt barn i bhg i flere år, og sitter igjen med samme erfaring og oppfatning som deg. Kunne vært mine ord du skrev ned.
Singelmamma og banden Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Jeg signerer også denne, de gjør verdens viktigste jobb, men det er få som setter pris på den....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå