Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 etter jobb... min er nesten aldri hjemme...har stadig prosjekter på gang på kveldstid..som han MÅ få unnagjort.. gutten vår er 6,5 uke og vi har ikke hatt en trilletur sammen engang.. savner det.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Min mann kommer hjem fra jobb, spiser,ser tv/data og tar seg av lille jenta:-) Hva slags prosjekter har han da som er så viktige?? Jeg hadde nektet min mann å gå ut på kveldene hvis han bare ville være med kompiser etc...heldigvis er han som oftest hjemme hver eneste kveld:-)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 jeg som skrev innlegget her... mannen trener og steller hestene våre på ettermiddagen.. og etter det er det stadig ting som tar tid..mekking på biler, holde på i kjelleren, ting som MÅ gjøres ferdig av administrative jobb-ting, osv.. savner han litt mer tilstede kanskje...
Mamman til Brage, f: 22.11.06 Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Min samboer er også stort sett hjemme etter jobb, hvis vi ikke er ute sammen alle tre. Han sier han ikke ønsker å gjøre noe annet. Han vil gjerne være sammen med sønnen sin så mye som mulig. Det er jo ikke mange timene fra han er ferdig på jobb til den lille legger seg.
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 14. mars 2007 #5 Skrevet 14. mars 2007 Vi har sånn cirka 2-3 kvelder hver med "barnefri" pr mnd... Noen ganger flere, noen ganger mindre ) Men hvis han er borte en kveld, så er det ikke verre enn at jeg gjør det samme ett par dager senere... Deilig for alle parter!
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 14. mars 2007 #6 Skrevet 14. mars 2007 var litt rask å trykke på send... det jeg skulle skrive var at hvis han har hatt en kveld med sine viktige prosjekt, så må du ta krav på neste kveld ...... (Ett veldig viktig prosjekt kan jo være å dra på kafe med venninner....mange verdensproblemer som løses da.....)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #7 Skrevet 14. mars 2007 Min kommer hjem rundt 17, spiser, setter seg i sofaen med pcèn i fanget, der sitter han stort sett til både lillegutt og jeg legger oss. Er dritlei, og lurer på om det er sånn vi skal ha det. Jobb kan jammen ødelegge mye, spesielt når de hele tiden har tidspress på seg. Lillegutt "kjenner" ikke pappa`n sin, og det er forferdelig trist.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #8 Skrevet 14. mars 2007 Hm.. Kjenner meg litt igjen her.. Sambo har veldig mye som MÅ gjøres ute etter jobb. Så i tillegg til jobb og pendling blir det ikke mye igjen av dagen,,, Føler meg av og til som en alene mamma. Men vet han helst ville vært med babyen sin hele dagen...
ScaryMama Skrevet 14. mars 2007 #9 Skrevet 14. mars 2007 Han er vel ikke så veldig mye hjemme... Han trener en del og jobber med et firma han har ved siden av vanlig jobben. Han tar også et nettstudie så når han er hjemme så studerer han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå