Gå til innhold

Fleecdress

to ganske tette og helt ferdig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en lett fleecedress til mini str 74/80 har funnet en på både laban og labolina, polarn og pyret og pippilotta. Det er betydelig forskjell i pris, er det noen som vet om andre nettsteder der de har slike fleecedresser?? Har noen erfaring med noen av disse dressene?? første koster 298, neste 494 og siste kun 150kr

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke om nett steder, men på lindex har de gode til ca 100 kroner. myke fleece dresser.

eg har en fra lindex og så har jeg en dyrere en kommer ikke på navnet akkurat nå - kostet ihvertfall rundt 300 kroner.

eg er faktisk mer fornøyd med den fra lindex for den går det an å åpne glidelåsen på helt ned til tærne. er då enkelt når en skal kle av/på

vil egentlig bare si at det trenger ikke å være best når det er dyrt. er litt skeptisk når det gjelder bestilling av klær. det beste er når en kan se det i virkeligheten.

Skrevet

Det er jeg helt enig i, derfor er jeg veldig interesert i å høre om noen har en av disse dessene i disse merkene.

Takk for tipset!!!

Skrevet

har en kjempesøt fra spar kjøp :o) Tilbud 50 kroner :o)

Skrevet

Har en fra LIndex jeg og. Kjempegod, fin og veldig praktisk :) Kosta 198 tror jeg... :)

Skrevet

Har en Reima fleecedress, kosta egentlig 299,- men jeg kjøpte på halv pris. Kjøpt på BabyShop, glidelås helt ned på det ene beinet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...