Gå til innhold

baby paracetamol når tennenne kommer?

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

er det normalt å gi på nattestid derssom babyen våkner med smerter pga tennenne kommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja - stakkar - det kan være skikkelig vondt for de små å få tenner. Bare gi - heller en gang for mye enn at de skal ha vondt, mener nå jeg!

Skrevet

" en gang for mye" ???

Nei da prøver jeg heller det som kan prøves altså! Skal man gi paracet i mange mnd i strekk da fordi tennene kommer? Og ja, det kan faktisk ta laaang tid...

Prøv å smør H*n med Dentinox før leggetid. Og når h*n våkner så hjelpe til å få h*n til å tygge på en bitering o.l.

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

godt å høre at du synd det. Jeg er enig, men jeg vil ikke være for rask på labben heller bare fordi jeg ikke takler grining. Det hadde vært litt feil..Har tidligere gitt 2 ganger før pga ørevondt, og fy for en skriking det var!!! uffameg

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

har en følelse at det ikke kommer til å ta mange måneder :)

Skrevet

Nei... for å si det sånn: jenta vår har holdt på nå i 2, 5 mnd med tennene sine og det er ikke så greit.. tro meg :o)

Men dessverre må man bare ta det for det det er! Tennene gjør aoa og våre stakkars små mååå gjennom det. Prøv alt annet før du "springe" til smertestillende...

Jeg gav ikke det engang når hun reagerte på vaksinen. Syns det bør gå av seg selv egentlig.

Men dette er bare min mening :o)

Skrevet

Vi ga nå det i hvert fall til vår jente av og til når det virket som om det var som verst. Ga paracet før legging noen kvelder, når hun hadde vært ekstremt sutrete/hatt vondt også på dagen. På den måten fikk hun i hvert fall OK søvn om natten. (Og vi med ;-)

Skrevet

Mener akkorat det samme som ♥Elias&Emma`s Mamma♥ her! Er jo synd om h*n skal ha vondt og du ikke hjelper h*n! Er så delte meninger om paracet bruk her inne! Tenk selv om du har vondt, vil du ikke alt for å få det bedre!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...