Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Hva må til? Føler man ser rett hjem. >Føler meg åpen og vid pga at det er slapt rundt åpningen. tørr ikke vise me pga d.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 jeg vil også det. et sting i åpningen raknet opp to dager etter fødselen og det er helt åpent og skeivt i sjedeåpningen. den ene indre kjønnsleppen er delt i to liksom. jeg har vært hos gynekolog som sa at det kan fikses på, men en pleier å vente noen måneder og se om det tar seg opp. nå er det 3 mnd siden fødsel, og jeg har ikke lyst å prøve samleie med mannen min både fordi jeg er redd for at jeg skal være så vid, men også fordi jeg føler meg sår der nede. det er så ekkelt for det kommer luft inn i sjeden hvis jeg sitter på huk eller på do og lignende. jeg tenker jeg skal gå til fastlegen min og hører med henne. det er jo tross alt et sting som har raknet opp, jeg kan jo skylde på hun geita som sydde meg! hvor lenge er det siden du fødte? har du prøvd å ha samleie? vi må kanskje betale for å få det behandlet, men det gjør ikke noe. det kan da ikke koste mer enn noen få tusenlapper? på en privatklinikk som colosseum i oslo kanskje?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2007 #3 Skrevet 16. mars 2007 hvor lenge siden du fødte? jeg følte det samme som deg, men etter flere måneder så gikk det seg til og nå ser jeg ut som før Ikke gjør noe overilt før du er sikker på at du har gitt det lang tid på å "komme seg tilbake til normalen" !
Lindamor og Oliver Skrevet 16. mars 2007 #4 Skrevet 16. mars 2007 Lenge siden du fødte? Er det mindre enn et år siden så skal du ta det litt mer med ro..det tar tid å bli seg selv igjen,dessuten så hjelper det om du trener opp bekkenmusklaturen ved hjelp av knip øvelser.-Ikke bare 2-3 mnd. men hele livet ditt.Selvfølgelig vil resultatet komme før livet ditt er endt; ) Man får vel litt panikk etter det hele er overstått..har du født mange barn? Kanskje har du et reelt problem men jeg tror du sliter med det mange av oss gjør etter en fødsel..kroppen vår ser anderledes ut og vi føler oss forferdelige både foran og bak.Men..og dette er sant; det tar kroppen nesten like lang tid som et svangerskap å komme nogenlunde tilbake til seg selv. 9 mnd.-ett år. Knip for hardingen du så kommer resultaten fortere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå