Gå til innhold

Når legges deres 5 mnd. gamle babyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg legger min lille tass rundt kl 20, men de siste dagene har han gnidd seg i øynene fra kl 19, nå sovnet han på fanget mitt.

Om jeg nå begynner å legge han rundt kl 19,vil han da våkne tidligere på morgenen tro? Vi starter dagen litt før 07, syntes det er tidlig nok;)

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mellom 18.30 og 19.30. Kommer an på hvor trøtt hun er. Våkner 06.00, men synes det er greit så lenge hun sover gjennom natta. Jeg kan jo bare legge meg tidlig om jeg er trøtt.

Skrevet

Hei Nicita

Vi legger vesla mellom 1830 og 1930 alt ettersom hvor lenge hun sov på ettermiddagen. Mitt inntrykk er at hun våkner kl 0730 uansett, og at de gangene vi legger henne 1830 har hun rett og slett litt søvn å ta igjen fra dagtid.

Skrevet

Min legges mellom 18:30 og 19 og står opp i 6-7 tiden:)

Skrevet

Takk for svar dere:)

Men da må jeg få spørre, har dere noen nattmåltider, eller sover de natten igjennom?

Skrevet

Her spises det alt fra 1 -3 ganger i løpe av natten (hvis kl 0700 er natt)

Skrevet

Snuppa vår nærmer seg 6mnd nå,men har hatt samme leggetider siden hun var 5mnd..hun spiser grøten sin rundt kl 19 og legger seg ca kl 20.. Sover da hele natten til ca 07-07.30,spiser ikke på natten:)

Skrevet

Hei! Jeg legger min i nitiden nå.. Prøvde først kl 19-20, men det var tydeligvis for tidlig.. Han kan være urolig om kvelden ennå, men sover godt når han liksom har kommet i dyp søvn.. Han vil som oftest ha mat i 5 tida og er klar for å stå opp i 8 tida!

Skrevet

Ok, han får mat mellom 4-5 her, håper det snart "sklir" over..

Morida70, tenkte å sende deg brev, men du hadde ikke profil og da går det vel ikke?

Hvordan går det med dere?

Skrevet

Min jente legges mellom 20 og 21, sover da til 7.30-8.00 om morningen:-)

Hun har sovet mellom 9-10 timer hele natten fra hun var 2 uker!:-)

Skrevet

nei, ingen nattmåltider...det har jeg aldri hatt, men om jeg legger henne 23.00 en kveld så våkner hun fremdeles klokken 8 , så derfor er det like greit og legge henne tidligere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...